نوری: بازیکنان برتر در لیگ رصد شده‌اند/ مربی تیم ملی باید با رزومه باشد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷
    کد خبر :220583

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال تأکید کرد: سرمربی تیم ملی بانوان باید شخصی با رزومه خوب باشد.

میترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال بعد از پایان مسابقات لیگ اظهار داشت: لیگ برتر از حساسیت خوب و جذابی برخوردار بود تا زمانی که سوت بازی زده نشد قهرمان لیگ مشخص نبود. بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف تقسیم شده بودند و ما رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم. تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان سال آینده به جام باشگاه‌های اسیا اعزام می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در طول مسابقات لیگ بازیکنان برتر را رصد کرده‌اید، خاطرنشان کرد:‌ در هر بازی 2 ناظر، بازیکنان را رصد می‌کردند از همه بازی‌ها فیلمبرداری شده و کادر فنی که تشکیل شود بازی‌ها را آنالیز می‌کند.

نوری همچنین درباره برنامه‌های فدراسیون برای جذب مربی خارجی، عنوان کرد: تلاش ما جذب مربی خارجی است، اما هنوز پای میز مذاکره ننشسته‌ایم. می‌خواهیم کسی که مربی تیم ملی می‌شود با رزومه باشد.البته تا پایان سال چه مربی خارجی باشد چه نباشد ساختار تیم ملی را تشکیل می‌دهیم تا کار زمین نماند.

به گزارش فارس ،نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پایان با اشاره به حضور نوجوانان در تیم مختلف لیگ برتر یادآور شد: امسال شاهد حضور پررنگ نوجوانان در تیم‌های مختلف بودیم و باید بگویم همه تیم‌ها از رده سنی امید و نوجوانان استفاده می‌کردند و ما بازیکنی بالای 30 سال نداشتیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید