نهاوندیان : نيت‌هاى حقير دشمن‌پسند در برابر عظمت حضور مردم ارزشی ندارد

    کد خبر :42711

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است كه نيتهاى حقير دشمن پسند در مقابل آن ارزش ديدن ندارد. خورشيد وحدت براي رفع هر ظلمتي كافى است.

محمد نهاوندیان در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به حواشی ایجادشده در زمان حضور رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه «طرح شعارهاى انحرافى و تقابلى توسط تعداد معدودی و با تدارك قبلى با هدف حاشيه‌سازى و انحراف توجهات از موضوع اصلي انجام شده است»، تاکید کرد: موضوع ابعاد بسيار محدود و كوچكي داشت كه حتي قابل ذكر و پرداختن هم نيست ولی برخى رسانه‌هاي داخلى و خارجى تلاش مي‌كنند ابعاد گسترده به آن بدهند.

وی افزود: روز قدس، روز نشان دادن وحدت ملي و يكپارچگى جهان اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است و امسال هم فرصتى مغتنم شد براى طنين افكندن صداى رساى مردم در محكوميت رويكرد استكبارى دولت و كنگره آمريكا و حمايت از اقدام قاطع در مبارزه با ريشه‌هاى تروريسم تكفيرى. دوستداران اسلام و انقلاب از شكوه و صلابت اين مشاركت پر تنوع و پرمعنا خرسند شدند و طراحان شعارهاى تفرقه‌افكنانه با توهين به اراده مردم، دانسته يا ندانسته در خلاف مسير رهبرى و مردم حركت كرده‌اند. عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است كه نيت‌هاى حقير دشمن‌پسند در مقابل آن ارزش ديدن ندارد. خورشيد وحدت براي رفع هر ظلمتي كافى است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید