نمی‌خواستم مالکیتم را از دست بدهم!

    کد خبر :396800

جت لی حاضر نشد در دنباله‌های «ماتریکس» ایفای نقش کند چون دوست نداشت مالکیت خود نسبت به حرکات رزمی را از دست بدهد!

به گزارش ایندی وایر،جت لی پس از سال‌ها فاش ساخت که واچوفسکی‌ها برای نقش سراف در «ماتریکس بارگزاری مجدد»«The Matrix Reloaded» به او پیشنهاد دادند اما جت لی نپذیرفت. نقش سراف در اصل شخصیتی زن و برای میشل یوه نوشته شده بود. میشل یوه به دلیل برنامه کاری فشرده نمی‌توانست نقش را ایفا کند. بنابراین واچوفسکی‌ها جنسیت نقش را تغییر داده و به جت لی پیشنهاد دادند. جت لی هم نقش را رد کرد.

جت لی می‌گوید:« یک پروژه تجاری برای من بود.فهمیدم آمریکایی‌ها سه ماه من را برای فیلمبرداری لازم دارند.اما باید با گروه تولید نه ماه وقت بگذرانم.شش ماه می‌خواستند حرکات هنرهای رزمی من را ضبط و دیجیتالی کنند.دست آخر امتیاز و حقوق این حرکات رزمی به نام خودشان ثبت می‌شد.»

لی تمایل نداشت حرکات هنرهای رزمی خود را بفروشد یا این حرکات بعدها دوباره توسط دیگران استفاده شود بنابراین نقش سراف را نپذیرفت.

«با خودم گفتم تمام عمرم آموزش دیدم.و ما هنرمندان رزمی فقط پیرتر می‌شویم.آنها می‌توانستند امتیاز حرکات رزمی من را تا ابد برای خود حفظ کنند.پس گفتم نمی‌توانم نقش را قبول کنم.»

جت لی مدت‌هاست که از کانون توجه در سطح بین‌المللی دورمانده است. او با بازسازی زنده-انیمیشن «مولان» محصول کمپانی دیسنی دوباره به هالیوود بازمی‌گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید