نماینده کرمانشاه، فوت چند زلزله زده را تایید کرد

    کد خبر :209975

قاسم جاسمی گفت:ما نمایندگان وقتی می‌خواهیم یک وزیر را ببینیم دو،سه ماه طول می‌کشد؛چه برسد به مردم بی‌پناه. مردم در مناطق زلزله‌زده مشکلات بسیار زیادی دارند.الان در این مناطق هوا خیلی سرد است و مردم امکانات و سیستم گرمایشی ندارند. خانم‌هایی در این مناطق هستند که دو، سه ماه است حمام نرفته‌اند. قطعا با شروع فصل گرما باید منتظر شیوع بیماری‌های واگیردار در این مناطق باشیم که گریبانگیر مردم می‌شود.
به گزارش اعتمادآنلاین، شهاب نادری، نماینده پاوه چند روز قبل در نطق میان دستورش در مجلس خبر داد که چند نفر در مناظق زلزله‌زده کرمانشاه بر اثر سرما کشته شدند. این خبر را از سیدقاسم جاسمی، نماینده کرمانشاه پیگیر شدیم. او با تایید این خبر گفت کسی از مسئولان پاسخگوی مشکلات در کرمانشاه نیست.

*اعلام شد که چند نفر در مناطق زلزله‌زده بر اثر سرما کشته شدند. تایید می کنید؟ اوضاع در آن منطقه چطور است؟

بله. وضع مردم اصلا خوب نیست و خیلی گرفتاری دارند. مردم حمام و سرویس بهداشتی ندارند و کانکس‌ها به طور کامل در اختیارشان قرار نگرفته است.

*این مشکل را با مسئولان در میان گذاشتید؟

مگر ما مسئول هم داریم!

*یعنی کسی مسئولیت برعهده نمی گیرد؟

اگر شما کسی را دیدید سلام ما را به آنها برسانید!

*یعنی پاسخ نمی دهند؟

نه. ما نمایندگان وقتی می خواهیم یک وزیر را ببینیم دو، سه ماه طول می کشد؛ چه برسد به مردم بی پناه. مردم در مناطق زلزله‌زده مشکلات بسیار زیادی دارند. الان در این مناطق هوا خیلی سرد است و مردم امکانات و سیستم گرمایشی ندارند. بسیاری از این افراد در حالی در چادر مستقر هستند که برف اطراف آنها را فراگرفته و وسایل گرمایشی ندارند. خانم‌هایی در این مناطق هستند که دو، سه ماه است حمام نرفته‌اند. از این نوع مشکلات در مناطق زلزله‌زده زیاد است. قطعا با شروع فصل گرما باید منتظر شیوع بیماری های واگیردار در این مناطق باشیم که گریبانگیر مردم می شود.

*از طریق هلال احمر پیگیری نکردید؟

رئیس هلال‌احمر آقای پیوندی به خارج از کشور رفته است. اروپا تشریف دارند! هرچه هم می گوییم یک فرد قوی در هلال‌احمر کرمانشاه بگذارید جوابگو نیستند.

*شاید ماموریت باشند.

انشالله ماموریت باشند. آقای تابش هم که مسئول هلال‌احمر استان کرمانشاه است نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات باشد.

*دیگر چه مشکلاتی در مناطق زلزله زده وجود دارد؟

سختی‌ها زیاد است. بحث وام‌ها هم هست که البته مصوب کردند و باید منتظر باشیم ببینیم بانکی‌ها به دستور داد شده تمکین می کنند یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید