نماینده قائم‌شهر به پزشکیان: شما میکروفن مرا قطع کردید اما خدا خواست و اسم من دوباره به عنوان مخالف درآمد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱
    کد خبر :622937

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی که در جلسه علنی صبح امروز مجلس به رفتار مسعود پزشکیان رئیس جلسه معترض بود برای دقایقی جو مجلس را متشنج کرد.

 

در جلسه علنی صبح امروز و در جریان بررسی جزئیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده سید علی ادیانی در حال ارائه تذکر و اخطاری بود که مسعود پزشکیان این تذکر و اخطار را وارد ندانست و میکروفن او نیز قطع شد.

 

پس از آن ادیانی در مقابل جایگاه هیأت رئیسه حضور پیدا کرد و با صدای بلند نسبت به برخورد مسعود پزشکیان رئیس جلسه اعتراض کرد.

 

تعدادی از نمایندگان و اعضای هیأت رئیسه به دنبال آرام کردن فضا بودند اما این جنجال تا دقایقی پس از استقرار او روی صندلی‌اش نیز ادامه داشت.

 

به گزارش ایسنا،دقایقی بعد نام ادیانی به عنوان مخالف یک پیشنهاد مطرح شد که پس از باز شدن میکروفن او گفت: آقای پزشکیان شما نخواستید اما خدا خواست که اسم من به عنوان مخالف درآمد. من به احترام مجلس و حق شهروندی مردم ایران و در اعتراض به رفتار خلاف آیین‌نامه شما که حق نماینده را تضییع می‌کنید سخن نمی‌گویم.

 

مسعود پزشکیان رئیس جلسه هم به او گفت: هیچ وقت میکروفن هیچ کس را قطع نکردم. شما دارید تهمت می‌زنید. شما تذکر دادید و من اشکال آیین‌نامه‌ای را وارد ندانستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید