نماینده ردصلاحیت شده: بعد از۸ سال نمایندگی می گویند به اسلام و ولایت فقیه التزام ندارم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۱۲
    کد خبر :1036176
نماینده ردصلاحیت شده

بعد از ۸ سال خدمت در مجلس در مورد ردصلاحیت بنده نوشتند به اسلام، قانون اساسی، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و در نهایت التزام عملی اعتقاد ندارم.

نماینده تربت جام در مجلس با اشاره به رد صلاحیت‌ها گفت: در مورد ردصلاحیت بنده نوشتند به اسلام، قانون اساسی، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و در نهایت التزام عملی اعتقاد ندارم. جالب است که بعد از ۸ سال خدمت در مجلس چنین برگه‌ای به عنوان تقدیرنامه دستم دادند. این رفتار خلاف منطق و مصلحت کشور است و به رابطه حاکمیت و مردم آسیب اساسی وارد می‌کند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رد صلاحیت‌ها توسط هیأت اجرایی گفت: با توجه به رفتاری که فرماندار در حوزه اجرایی بنده نشان داد، باور بنده بر این است که استانداری و مجموعه دولت برای حذف منتقدین فشار می‌آورند. جالب است که بنده در انتخاب رئیسی همه تلاش خود را کردم به این ترتیب که آرای اهل سنت را پای کار رئیسی آوردم، حمایت کردم و در نتیجه این حمایت‌ها بدترین تخریب‌ها را در فضای جامعه تحمل کردم چرا که معتقد بودن اهل سنت نباید از حاکمیت و صندوق رأی دور شود و این اتفاق به جامعه آسیب وارد می‌کند در نهایت به این ترتیب بخشی از جامعه که به هر دلیلی دلخور است، با انتخابات قهر کند.

وی با بیان اینکه بنده زمان انتخاب رئیسی تلاش کردم و برادری خود و اعتقاد خود به نظام را نشان دادیم، گفت: از طرفی زمانی که بنده هم به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردم، نظام، مشروعیت آن و قانون اساسی که اصل ولایت فقیه در آن درج شده، قبول دارم. وقتی برای انتخابات پیش گام می‌شوم، ثبت نام می‌کنم و در این شرایط می‌خواهم ۱۰۰ هزار نفر را پای صندوق بیاورم یعنی همه این موارد را قبول دارم. نکته جالب این است که در مورد ردصلاحیت بنده نوشتند به اسلام، قانون اساسی، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و در نهایت التزام عملی اعتقاد ندارم. جالب است که بعد از ۸ سال خدمت در مجلس چنین برگه‌ای به عنوان تقدیرنامه دستم دادند. این رفتار خلاف منطق و مصلحت کشور است و به رابطه حاکمیت و مردم آسیب اساسی وارد می‌کند.

خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید