نماینده ایران عضو هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری و قطع عضو شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
    کد خبر :164079

نماینده ایران با کسب آرا در انتخابات هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری و قطع عضو برای ۴ سال به عضویت IWAS درآمد.
به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، روز گذشته و با حضور نمایندگان 32 کشور عضو فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری و قطع عضو، مجمع عمومی و انتخاباتی این فدراسیون برگزارشد.

پس از ارائه گزارش توسط اعضای هیات رئیسه این فدراسیون بین‌المللی، رای گیری به منظور تصویب پیشنهادات ارائه شده از سوی کشورها انجام و در نهایت پیشنهادات ارائه شده از سوی IWAS و نیز پیشنهادات ارائه شده از سوی ایران، مورد تصویب قرار گرفت.

در نوبت عصر این مجمع، انتخابات به منظور مشخص شدن رئیس، نایب رئیس و اعضای هیات اجرایی برگزار شد و در نهایت «رودی وندن آبلین» از فرانسه به عنوان رئیس جدید این فدراسیون و «طارق احمد» از امارات به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

برای 6 کرسی موجود در هیات اجرایی نیز 12 نفر کاندید شدند که درنهایت نمایندگان روسیه، یونان، دانمارک، مجارستان، روسیه و ایران موفق شدند به عنوان اعضای هیات رئیسه جدید انتخاب شوند.

از ایران، مریم شکوهی، کاندید برای تصدی این پست بود که توانست پس از ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود، آرای مورد نیاز را کسب کرده و به عنوان یکی از شش عضو هیات رئیسه، به مدت 4 سال، عهده‌دار این مسئولیت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید