نمایش «سرزمين مادری» برای نمايندگان بختياری

    کد خبر :135427

علی اصغر پورمحمدی با بيان اينكه اين جلسه با حضور قائم مقام رئيس سازمان، معاون سيما و جمعی از مديران ارشد رسانه ملی برگزار شد، تصريح كرد: در اين جلسه كه در فضايی بسيار صميمی برگزار شد جنبه های مختلف اين سريال به لحاظ كارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمايندگان دغدغه‌های خود را مطرح كردند.

مدير شبكه سه سيما تذكرات و ملاحظات نمايندگان بختياری را موثر و راهگشا خواند و افزود: قطعا رسانه ملی از اين راهنمايی‌ها و نقطه نظرات به صورت مطلوب استفاده خواهد كرد.

وی تصريح كرد: سازمان صداوسيما همواره به مسائل قوميتی توجه ويژه داشته و دارد و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علی اصغر پورمحمدی تجليل از همه اقوام و احترام به آنان را از اهداف و سياست‌های رسانه ملی برشمرد و گفت: قطعا سازمان صداوسيما در تجليل از قوم بختياری و حفظ شان و جايگاه آن ها همچون ساير اقوام ايرانی توجه و ملاحظه داشته و دارد.

مدير شبكه سه سيما افزود: به رغم اينكه زمان پخش سريال سرزمين مادری مشخص شده بود اما به دليل برخی نگرانی‌های نمايندگان بختياری قرار شد بخش‌هايی از سريال برای اين عزيزان به نمايش درآيد تا اين نگرانی‌ها رفع شود.

پورمحمدی از بررسی جوانب مختلف فرهنگی و اجتماعی اين سريال در سطوح بالای مديريتی كشور خبر داد و گفت: بعد از بازبينی نمايندگان بختياری، زمان دقيق پخش آن اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید