نمایشی که بدون سلبریتی پر مخاطب شد

    کد خبر :623492

فریبرز کریمی کارگردان تئاتر گفت: نمایش «بهار شکنی» سلبریتی ندارد، اما از اولین روز‌های اجرا استقبال مخاطبان بسیار خوب بود.

فریبرز کریمی کارگردان نمایش «بهار شکنی» در خصوص چگونگی اجرای این نمایش، گفت: ایده اجرای نمایش «بهار شکنی» سه سال پیش شکل گرفت؛ در همان زمان قصد اجرای این نمایش را داشتیم، اما به دلایلی اجرای نمایش «بهار شکنی» به تعویق افتاد.

 

اخبار فرهنگ و هنر – این کارگردان اظهار کرد: سال گذشته نمایش «نقاشی اشر» نوشته محمدحسین معارف را در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا کردم و همزمان نمی‌توانستم دو نمایش را روی صحنه ببرم؛ به همین دلیل یک سال صبر کردم تا نمایش «بهار شکنی» در سالن مولوی اجرا شود.

 

وی در خصوص اجرای نمایش «بهار شکنی» در سالن تئاتر مولوی بیان کرد: من دانش آموخته دانشگاه تهران هستم و علاقه زیادی به اجرای نمایش «بهار شکنی» در تئاتر مولوی داشتم. مدل و شیوه اجرای نمایش و دو سویه بودن آن سبب شد تا سالن مولوی را برای اجرا انتخاب کنم؛ سالن مولوی ویژگی‌های مناسبی برای اجرای نمایش «بهار شکنی» داشت.

 

کریمی با اشاره به اینکه پیش از این نمایش «بهار شکنی» را با زمان کوتاه تری اجرا کردیم، بیان کرد: نمایش «بهار شکنی» درباره فراموشی است و این فراموشی از حافظه و خاطرات شروع و به فراموشی در زبان و عشق می‌رسد. حال اگر این فراموشی‌ها همزمان باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ این‌ها پیچیدگی‌هایی است که در نمایش «بهار شکنی» رخ می‌دهد.

 

کارگردان نمایش «بهار شکنی» درخصوص انتخاب بازیگران خود گفت: ما در سال ۱۳۸۷ وارد دانشگاه شدیم و گروه خود را تشکیل دادیم و با هم کار‌های مختلفی را روی صحنه بردیم، من براساس ویژگی‌های اجرا بازیگران را انتخاب می‌کنم و معمولاً از بازیگران گروه در اجرا‌ها استفاده و از بازیگران جدید هم برای نمایش‌ها دعوت می‌کنم.

 

وی تصریح کرد: نمایش «بهار شکنی» سلبریتی ندارد، اما از اولین روز‌های اجرا استقبال مخاطبان بسیار خوب بود و فکر می‌کنم در روز‌های پایانی نیز نمایش دو اجرایی شود.

 

محمد حسین معارف نویسنده و مونا احمدی، احسان بهلولی، نوید فیاض و پرستو قربانی بازیگران نمایش «بهار شکنی» هستند. «بهار شکنی» تا تاریخ ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی به اجرا می‌پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید