نقوی حسینی: محور مقاومت اجازه تجاوز رژیم صهیونسیتی به بلندیهای جولان را نمی‌دهد

  • سیاسی
  • شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳
    کد خبر :511556
امنیت ملی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار نظر اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره بلندی‌های جولان را برخلاف همه قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل دانست و تاکید کرد که قطعاً محور مقاومت اجازه نمی‌دهد که رژیم صهیونسیتی دست به این نوع تجاوزات بزند.

سید حسین نقوی حسینی  با اشاره به اظهار نظر اخیر ترامپ مبنی بر این که زمان آن فرا رسیده که واشنگتن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان سوریه را به رسمیت بشناسد گفت: این اظهار نظر ترامپ برخلاف همه قطعنامه‌های سازمان ملل و قوانین بین المللی است البته که هدف ترامپ جلب حمایت لابی‌های صهیونیستی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

وی ادامه داد: ترامپ می‌خواهد نظر لابی صهیونیستی به عنوان تعیین کننده نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به سمت خود جلب کند تا در دوره بعدی انتخابات هم رأی آورد. البته که این اظهار نظرها ادامه لابی گری‌های ترامپ برخلاق نظم و قواعد و قوانین بین المللی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که قطعاً موضوع به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان محقق نمی‌شود گفت: قطعاً جوامع بین المللی نسبت به این نوع تجاوزگری‌ها و اشغالگری‌ها عکس العمل نشان می‌دهند در منطقه نیز محور مقاومت اجازه نمی‌دهد رژیم صهیونیستی این نوع تجاوزات را انجام دهد لازم است شورای امنیت سازمان ملل هم نسبت به این اظهار نظر ترامپ واکنش نشان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید