نقش شیشه های رنگی در دکوراسیون منزل

    کد خبر :767793

کاربردهای شیشه رنگی در طراحی داخلی منزل، به اندازه تخیل نامحدود است. با این که شیشه های رنگی در وهله اول به عنوان المان های تزئینی و برای زیباسازی محوطه ها به کار می روند، اما آن ها کاربردهایی هم دارند.

شیشه های رنگی در نقاط مختلفی مانند پنجره ها، بین کابینت ها و … به کار می روند و می توانند جایگزین خوبی برای شیشه های معمولی باشند. این شیشه ها می توانند جلوی ورود اشعه های مضر ماورای بنفش را بگیرند و همین طور روح و جان تازه ای را به فضای شما هدیه کنند.

همان طور که گفت، شیشه های و همین طور آینه های رنگی را می توان برای استفاده های بسیاری به کار برد.

استفاده از شیشه های رنگی، برای بهبود نمای خارجی خانه

با وجود این که معمولا شیشه های در بخش های داخلی خانه قرار می گیرند، اما باز هم می توانند جلوه منزل را از خارج محیط، چندین برابر زیباتر نشان دهند.

برای انجام این کار، باید شیشه های رنگی را در بخش هایی از منزل که از خارج امکان دیده شدن آن ها وجود دارد، به کار ببرید. برای مثال پنجره ها، نرده های شیشه ای خارج از خانه، بخش های زیرین پله های ورودی چندتا بخش هایی هستند که به شیشه های رنگی فرصت دیده شدن را می دهند.

پنجره هایی که با شیشه های رنگی ساخته شده باشند می توانند نورهای طبیعی خارج با رنگ های جذابی به داخل منزل هدایت کنند. آینه های رنگی نیز، در صورتی که در جای درستی قرار گرفته باشند می توانند نورهای وارد شده را بازتاب دهند.

نورهایی که از شیشه هایی به رنگ خاکستری و یا تیره رنگ می گذرند و در آینه های رنگی مانند آینه مسی بازتاب داده می شوند، می توانند بخش های مختلف منزل شما را که در معرض آن هستند به نحو فوق العاده ای درخشان تر کنند.

شیشه های رنگی در سرویس بهداشتی و حمام

کابین دوش های شیشه ای، یکی از اختراعات جدید و مدرنی است که امروزه در تعداد زیادی از خانه های لوکس و امروزی، از آن ها استفاده می شود. از آنجایی که کابین دوش ها باید حتما یک فضای خصوصی را ترتیب بدهند، بهترین راه برای ایجاد یک حریم، ساخت آن ها با شیشه های رنگی است.

کابین دوش های رنگی علاوه بر ارائه دادن یک فضای خصوصی می توانند به زیبایی آن ها نیز، کمک شایانی بکنند. اگر تمایل دارید تا اکثر بخش های سرویس بهداشتی و حمام شما از یک یا چند رنگ خاص تبعیت کنند، پس بهتر است از شیشه هایی که همرنگ هستند و یا رنگ مخالفی دارند، بر روی درب کابینت ها و سایر بخش ها استفاده کنید. مثلا کابین دوش های زغالی (دودی رنگ) همراه با آینه دودی و سرامیک های سفید، می توانند یک ترکیب زیبا از رنگ های سیاه و سفید را برای شما به ارمغان بیاورند.

مبلمان های شیشه ای

میز ناهارخوری های شیشه ای، میزهای تلویوزیون شیشه ای، میزهای عسلی شیشه های و … می توانند به هماهنگی مبلمان ها با سایر لوازم خانه و همین طور پیروی کردن آن ها از یک طرح خاص، تاثیر زیادی داشته باشند.

اگر به دکوراسیون چند رنگ علاقه دارید، می توانید از چند رنگ مختلف استفاده کنید. مبلمان های شیشه ای را می توان در هر مدل خانه ای قرار داد؛ زیرا به دلیل طرح ساده ای که دارند با هر نوع محوطه ای جور در می آیند. اما بهتر است از مبلمان هایی استفاده کنید که از شیشه های ایمن ساخته شده باشند.

پارتیشن و نرده های شیشه ای رنگی

پارتیشن های شیشه ای یکی از مدرن ترین راه ها برای تقسیم بندی فضاهای مسطح هستند. از پارتیشن ها همه در مکان های تجاری و اداری و هم در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

در صورتی که تمایل به نصب پارتیشن های شیشه ای در محل کار خود دارید، می توانید از پارتیشن هایی که به رنگ های اصلی لوگوی برندتان هستند استفاده کنید. نرده های شیشه ای یکی از مواردی هستند که هم در بخش های خارجی و هم در برخی از موارد، در بخش های داخلی منازل هم از آن ها استفاده می شود. نرده های شیشه ای رنگی باعث زیباتر شدن راه پله های ورودی و بالکن ها شده و همین طور ایمنی بیشتری هم به آن ها می بخشد.

نرده های شیشه ای علاوه بر زیبایی و ظاهر بی نظیرشان، به مراتب امنیت بیشتری هم نسبت به نرده های عادی دارند.

شرکت تتراگلس

مجموعه تتراگلس، بزرگ ترین شرکت وارد کننده محصولات شیشه ای در سطح کشور است. این شرکت عرضه کننده محصولاتی مانند کابین دوش، شیشه رنگی دکوراتیو، نرده شیشه ای، شیشه بین کابینتی و همین طور آینه های رنگی دکوراتیو می باشد. آینه های رزگلد ارائه شده توسط این شرکت، جزو مرغوب ترین آینه های دکوراتیو در کشور هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش آینه رزگلد این مجموعه، به لینک https://tetraglass.ir/rose-gold-mirror/ مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید