جانشین اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد

نقش خیران در کمک به اشتغال معتادان بهبودیافته

    کد خبر :173350

جانشین مدیرکل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت نقش خیرین در کمک به اشتغال معتادان بهبود یافته و حل برخی از مشکلات خانواده‌های آنها خواستار فعالتر شدن مجمع خیرین شد.
به گزارش ایسنا، ربیع زاده در دیدار با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارشی از بازدید خود از اقدامات استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی مطلوب است و ما از اقدامات استان در این حوزه قدردانی می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش خیرین در کمک به اشتغال بهبود یافتگان و حل برخی از مشکلات خانواده‌های آنها، از استان خواست تا در حوزه تشکیل مجمع خیرین فعال‌تر عمل کرده و این مجمع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به اهمیت آگاه سازی جامعه با اثرات ناشی از تهیه و توزیع مواد مخدر ، خواستار حساس تر شدن گروه های مرجع به این موضوع شد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل اولین جلسه خیرین در حوزه حمایت از خانواده های معتادان و همچنین اشتغال معتادین بهبود یافته گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل و ایجاد این مجمع را در برنامه کاری خود دارد.

رادفر با اشاره به شرایط ویژه استان در ورود و خروج مواد مخدر به دلیل مرزی بودن ، خواستار توجه جدی و ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از نظر اعتباری به آذربایجان غربی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید