نعمتی نماینده مجلس: تداخل وظایف و خدمات در تهران وحشتناک است

    کد خبر :211801

شکستن درختها و حوادثی از این قبیل به گونه ای مردم را دچار اضطراب کرده است شهرداری باید در این موارد تدبیر ویژه داشت نه اینکه مردم اینگونه غافلگیر شود.
بهروز نعمتی نماینده تهران در مجلس با اشاره به مشکلاتی که امروز برف تهران برای مردم ایجاد کرد گفت: دوستان ما در شهرداری تهران زحماتی کشیده اند اما این زحمات و اقدامات کافی نبوده است، اگر امکانات آنها ضعیف است و این امکانات برای این برف سنگین کافی نبود باید از قبل برنامه ریزی می کردند چرا که توقع مردم این بود که حداقل خیابانهای اصلی لایروبی می شد.

نعمتی در مصاحبه با خبرنگار عصرایران اظهار داشت: شکستن درختها و حوادثی از این قبیل به گونه ای مردم را دچار اضطراب کرده است شهرداری باید در این موارد تدبیر ویژه داشت نه اینکه مردم اینگونه غافلگیر شود.

این نماینده پایتخت در مجلس با تاکید بر اینکه در تهران مدیریت جامع و یکپارچه وجود ندارد گفت: در حال حاضر هر کدام از دستگاههای خدمات رسان در تهران کار خودشان را بدون اینکه از مدیریت منسجمی برخوردار باشند انجام می دهند و چون مدیریتی وجود ندارد لذا کارها نیز به چشم نمی آید.

وی تصریح کرد: در چنین بحران هایی شهرداری متولی است و مسئولیت بحران را بر عهده دارد البته شاید ابزار کار برای شهرداری نیز فراهم نبوده است.

این نماینده تهران با تاکید بر هماهنگی بین دستگاههای مختلف گفت: دستگاههایی همانند اداره برق، آب و مخابرات با شهرداری هماهنگ نیستند و مدیریت و هماهنگی بین آنها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه باید متولی در این زمینه مشخص باشد گفت: ما معتقدیم متولی کلانشهری همانند تهران شهرداری است و باید همه دستگاهها نیز از این مدیریت تبعیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تداخل وظایف و خدمات در تهران وحشتناک است و نبود مدیریت ایراد بزرگی است که متاسفانه باعث این مشکلات در شهر تهران می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید