نصب دوربین ۴۸ مگاپیکسلی روی گوشی ارزان ال جی

    کد خبر :688089

ال جی اعلام کرده سه مدل جدید از گوشی‌های ارزان قیمت سری کی خود را به دوربین‌های قدرتمند ۴۸ و ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد.

ال جی مدتی است در گوشی‌های گران قیمت خود از دوربین‌های چهارگانه قدرتمند بهره می‌گیرد. اما حالا برای اولین بار در گوشی K۶۱ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. دقت سه لنز دیگر این گوشی هم ۸، ۲ و ۵ مگاپیکسل است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی تمام اچ دی است. پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافال جی ظه داخلی به انتخاب مشتری از جمله قابلیت‌های این گوشی است. باتری این گوشی نیز ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

علاوه بر این گوشی K۵۱S هم با دوربین‌های چهارگانه عرضه می‌شود که دقت لنزهای آن به ترتیب ۳۲، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسل است. نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس، ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از جمله امکانات این گوشی است.

گوشی جدید دیگر سری کی، K۴۱S نام دارد که آن هم دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس است. سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته‌ای دو گیگاهرتزی و چهار دوربین با دقت‌های ۱۳، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسل برای گوشی یادشده در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی هم ۴۰۰۰ میلی آمپری است. قیمت این سه گوشی هنوز اعلام نشده، اما گوشی‌های سری کی ال جی معمولاً ارزان قیمت هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید