نشت مواد سمی و خطرناک در بندر حیفا

    کد خبر :918132

رسانه های رژیم صهیونیستی از حادثه جدیدی که در بندر حیفا رخ داده است، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از نشت مواد سمی و خطرناک در یکی از تأسیسات بندر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

در گزارشی در همین باره اعلام شد، تیم‌های امداد و نجات طی شب گذشته برای رسیدگی به حادثه نشست مواد سمی و خطرناک در یکی از تأسیسات بندر حیفا وارد عمل شدند.

منابع صهیونیست اعلام کردند که پس از نشت مواد اسیدی از مکان مذکور، تیم‌های مربوطه کار خود را آغاز کردند و این حادثه مصدومی نداشته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تیم‌های ویژه جلوی نشت مواد خطرناک از یکی از مخزن‌ها را گرفتند.

روز گذشته نیز منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از وقوع آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه شهر بندری حیفا در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

این در حالی است که بامداد دیروز نیز کارخانه‌ای در منطقه «روحووت» (Rohvot) تل آویو به دلیل نشت ماده سمی آمونیاک، دچار حریق شد. حادثه در این کارخانه که در جنوب تل آویو واقع است، به مصدوم شدن چندین نفر منجر شد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در انتشار اخبار رخدادهایی نظیر آتش سوزی و همچنین عملیات‌های مقاومتی سانسور شدیدی اعمال می‌کند تا در نهایت هدف اصلی خود یعنی ایجاد امنیت برای اشغالی نشینان را فراهم کند.

با توجه به اینکه جامعه صهیونیستی جامعه چند پاره با ترکیب جمعیتی بسیار ناهمگون از کشورهای مختلف جهان است، سران رژیم صهیونیستی همواره سعی می‌کنند از انتشار و درز اخباری که امنیت ذهنی اشغالی نشینان را از آنان می‌گیرد، جلوگیری کنند.

به گزارش مهر، بسیاری از صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی هر روزه، با اخباری دست چین شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی مواجه هستند که امنیت این رژیم را در بالاترین سطح نمایش می‌دهد. این مساله برای جلوگیری از مهاجرت معکوس در جامعه‌ای که شمار زیادی از جمعیت آنها تابعیت اصلی کشورهای دیگر را دارند، حیاتی به نظر می‌رسد.

البته در بزنگاه‌های مختلف از جمله عملیات‌های شهادت طلبانه و یا عملیات موشکی مقاومت فلسطین، این چتر امنیتی پوشالی برچیده می‌شود و سیمای عریان رژیم صهیونیستی بیشتر به چشم می‌آید. بر همین مبنا در رخدادهای این چنینی شاهد هستیم جامعه صهیونیستی دچار شوک شده و مدتها دچار معضلات روحی و روانی می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید