نسل جدید رولزرویس بوت تیل معرفی شد/خودرو خاص 28 میلیون دلاری

    کد خبر :912155

رولزرویس با معرفی نسل جدید بوت تیل یک خودرو کلکسیونی خاص را که تجملی و کمیاب به نظر می‌رسد، رونمایی کرد. خودرویی که به تولید خواهد رسید و این برخلاف نمونه قبلی بود که تنها دو تن از ثروتمندان توانستند به آن دست یابند.

بازتاب- گفته شده این نمونه بوت تیل جدید برای یک تاجر مروارید ساخته شده و در این بین برای رنگ و ساخت آن از مروارید الهام گرفته شده است. همچنین در ساخت آن تنها انسان دست داشته و از ماشین آلات کمک گرفته نشده و به نوعی باید این خودرو لوکس کروک را یک مدل دست ساز دانست.

رولزرویس بوت تیل جدید در بخش عقب خود طراحی شبیه به قایق دارد که به صورت پروانه‌ای درب‌های آن باز شده و مجموعه‌ای از لوازم تفریحی قرار گرفته که از جمله باید به چتر آفتابی اشاره کرد. جلوپنجره مشبک آن از جنس شمش آلومینیومی ساخته شده و یک لوگو طلایی Spirit of Ecstasy هم در جلو کاپوت مثل همیشه قرار گرفته است.

در فضای داخلی ترکیبی از چرم کنیاک و صدفی رنگ و روکش رویال گردویی استفاده شده است. همچنین نوارهای رزگلد روی کنسول مرکزی وجود دارد و داشبورد دارای ساعتی است که مشتری از مجموعه گسترده خودش تهیه کرده است. هیچ تغییر فنی به وجود نیامده و همچنان پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر توربوشارژ دوقلویی را شاهد هستیم که قدرت بالایی برای بوت تیل را رقم خواهد زد. گذشته از آن طول محصول جدید رولزرویس به 5.8 متر می‌رسد و خودرویی کوچک سایز نیست.

گفته شده پیشرانه مورد اشاره 536 اسب بخار قدرت تولید کرده و گشتاور هم به 900 نیوتن متر می‌رسد. در سوی دیگر 0 تا 100 کیلومتر آن هم کمتر از 5.3 ثانیه بوده و باتوجه به وزن بالا عجیب نیست. با قیمت 28 میلیون دلاری یا همان 22 میلیون پوندی، کمتر کسی توانایی خرید یک دستگاه بوت تیل جدید رولزرویس را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید