نسل بعدی گوشی اقتصادی اپل آیفون SE چنین طراحی دارد

    کد خبر :1051796
آیفون SE

شرکت اپل در نظر دارد سال 2024 نسل جدید گوشی اقتصادی آیفون SE را با طراحی بهبودیافته و سخت افزار بهتر معرفی کند.

بازتاب-شرکت اپل سال 2022 نسل فعلی آیفون SE را معرفی کرد که از طراحی آشنا و قدیمی بهره می‌برد. مدتها بوده شایعاتی درباره نسل بعدی آیفون SE منتشر می‌شود که هیچ یک به تایید یا تکذیب این برند نرسید.

اکنون تصویر رندری از این مدل فاش شده که نشان می‌دهد شرکت کوپرتینویی قصد دارد از نمایشگری با فناوری داینامیک آیلند شبیه به نسل فعلی آیفون‌ها استفاده کند. در عقب هم یک دوربین تک لنز 48 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

آیفون SE

یکی از تحلیلگران و افشاگران بیان داشته که اپل برای طراحی نسل جدید به سراغ طراحی شبیه به سری آیفون 16 خواهد رفت. خانواده‌ای که هنوز رونمایی نشده است. گفته شده این گوشی در ابعاد شبیه آیفون XR است که به 150.9 در 75.7 در 8.3 میلیمتر می‌رسد. در مقایسه، ابعاد آیفون SE (2022) 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متر است. در حالی که افشاکننده به طور خاص به آن اشاره نکرده، به نظر می‌رسد که مدل بعدی SE دارای سایز صفحه نمایش افزایش یافته و باتری بزرگ‌تر خواهد بود.

در ماه دسامبر گزارش شد که آیفون SE جدید احتمالا باتری 3279 میلی آمپرساعتی و در سایر مشخصات باید به پنل اولد 6.1 اینچی مجهز به بریدگی برای سیستم دوربین TruthDepth جهت پشتیبانی از Face ID اشاره کرد. انتظار رفته این گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی در عقب، پورت USB-C و دکمه Action وارد بازار شود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید فعلا به همین تصویر رندر جذاب اکتفا کرد. اگر سال جاری شاهد معرفی این مدل باشیم، احتمالا در WWDC 2024 صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید