نسل بعدی اپل واچ گزینه جذاب تری خواهد بود

    کد خبر :1060969
نسل بعدی اپل واچ گزینه جذاب تری خواهد بود

خبرهای خوبی برای کاربران اپل واچ وجود دارد. به گفته منابع زنجیره تامین، اگر به دنبال ارتقای ساعت خود هستید، سری 10 آینده می‌تواند به لطف فناوری نمایشگر جدید، بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری داشته باشد.

به گزارش بازتاب-نشریه فناوری کره‌ای Elec گزارش می‌دهد که سری 10 از یک صفحه نمایش OLED ارتقا یافته با فناوری ترانزیستور لایه نازک اکسید پلی کریستالی (LTPO) با دمای پایین (TFT) استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، اپل واچ تنها برای چند قسمت از صفحه نمایش OLED خود از LTPO استفاده می‌کند و در جاهای دیگر به فناوری کمتر کارآمد متکی است.

نکته کلیدی اینجاست: انتظار می‌رود اپل واچ سری 10 از LTPO به طور گسترده‌تری استفاده کند. این تغییر از LTPS به اکسید در ترانزیستورهای درایور به این معنی است که این ترانزیستورهای متصل به پیکسل صفحه نمایش از اکسید ساخته می‌شوند. OLED های LTPO از اکسیدها برای به حداقل رساندن جریان نشتی استفاده می‌کنند و این رویکرد جدید نشان دهنده کاربرد گسترده‌تری از اکسیدها در صفحه نمایش است. تولیدکنندگان متخصص در فناوری اکسید احتمالاً از این تغییر منتفع خواهند شد. این به معنای عمر طولانی‌تر باتری است که نگرانی اصلی اکثر کاربران است.

با این حال، قابل توجه بوده که ویژگی‌های جدیدتر در ساعت‌های سری 10 ممکن است دستاوردهای کارایی نمایشگر جدید را جبران کند. با این حال، پتانسیل یک اپل واچ با ماندگاری بیشتر برای طرفداران ابزارهای پوشیدنی خبر هیجان انگیزی است. اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است، بنابراین به راحتی می‌توان متوجه شد که مشتریان وفادار این شرکت از کجا سرچشمه می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید