نسل بعدی اپل واچ اولترا سال 2024 معرفی خواهد شد

    کد خبر :967475

شرکت اپل شاید هر سال نسل جدیدی از اپل واچ را معرفی کند اما نسخه اولترا به عنوان یک ساعت خاص برای نخستین بار سال 2022 معرفی شد و حال گفته می‌شود نسل بعدی سال آینده رونمایی می‌شود.

بازتاب-در حالی که طرفداران اپل انتظار داشتند برند کوپرتینویی محصول را برای سال 2023 آماده کند، اما گویی قرار نیست شاهد آن در این سال باشیم. اپل سخت در تلاش بوده تا یک گجت پوشیدنی حرفه‌ای را معرفی کند و برای سال 2022 یک گزینه برجسته رونمایی نماید.

گفته شده سال 2024 اپل واچ اولترا 2 با نمایشگر میکرو LED از راه می‌رسد. این ساعت هوشمند در نسل فعلی با ویژگی‌های جذاب از راه رسید و حال باید انتظار داشت نسل جدید طراحی بهبودیافته و مشخصات فنی بهتری دارا باشد. انتظار داریم مدل جدید دارای نمایشگر 1.9 اینچی باشد که طراحی مربعی دارد.

اپل واچ اولترا

مشخصات دقیقی از ساعت نسل بعدی اپل در دست نیست اما گفته می‌شود اپل قصد دارد تولید نمایشگر میکروLED را برعهده ال‌جی بگذارد. برند کره‌جنوبی یکی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده نمایشگر بوده که شرکت‌های مختلفی تصمیم گرفتند با آن همکاری کنند. LG شاید مدتهاست از صنعت تلفن هوشمند فاصله گرفته اما این بدان معنا نیست که در چنین حوزه‌ای حضور ندارد و سودی به‌دست نمی‌آورد.

به هر حال باید منتظر ماند سپتامبر 2024 اپل واچ اولترا 2 معرفی شده و با ویژگی‌های برجسته از راه برسد. پیش‌بینی شده نسل بعدی دارای پردازنده بهتر و فناوری‌های نوین سلامتی برای ردیابی بهبودیافته باشد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید به انتظار ادامه داد. ناگفته نماند سال جاری باید انتظار بروزرسانی مدل ساده این سری باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید