نخستین مجموعه ورزشی آبی محله افسریه در مراحل پایانی

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲
    کد خبر :277590

شهردار منطقه 15 در بازدید پروژه های عمرانی از اجرای مراحل پایانی نخستین مجموعه ورزشی محله افسریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، وحیدرضا محمدی ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه های اولویت دار منطقه شامل استخر افسریه، اتصال پل 2B تقاطع امام علی(ع) _خاوران و ورزشگاه مظاهری بر اتمام آنها در موعد مقرر تاکید کرد.

محمدی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه افزود: محله افسریه با داشتن بیش از صد هزار نفر جمعیت ساکن و علیرغم اینکه از محله های قدیمی تهران است، از سرانه ورزشی مناسبی برخوردار نبود و به همین دلیل دغدغه مدیریت شهری برآن شد تا به نحوی بتوان خدماتی را برای شهروندان این محله فراهم کند.

وی ادامه داد: اکنون پروژه مجموعه استخر سرپوشیده با پیشرفت 96 درصدی در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 1543متر مربع در دو طبقه با سازه فلزی در حال اجراست.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پروژه یادشده در مرحله محوطه سازی و موتورخانه است، گفت: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم، نیمه اول امسال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

محمدی با تاکید بر اهمیت ورزش برای همه گروه های سنی، افزود: مجموعه آبی یاد شده با امکاناتی شامل استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار، سرویس بهداشتی، بوفه و سایر فضاهای جانبی احداث شده است.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 15، پنج پروژه اولویت دار شامل پروژه های شهید نجفی رستگار، استخر افسریه، ورزشگاه شهید مظاهری، مسقف کردن پایانه خاوران و اتصال پل B2 امام علی (ع) به خاوران در منطقه در حال اجراست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید