نخستین مانیتور 4K و 240 هرتز جهان توسط سامسونگ رونمایی شد

    کد خبر :875887
نخستین مانیتور 4K و 240 هرتز جهان توسط سامسونگ رونمایی شد

اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ حدود 6 ماه پیش مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey G را در چهار نسخه‌ی مختلف رونمایی کرد. این کمپانی امروز مشخصات مدل جدید این خانواده یعنی Odyssey Neo G8 را منتشر کرد تا برای معرفی رسمی آن در رویداد CES 2022 آماده شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_احتمالاً مطلع هستید سامسونگ از دسته شرکت‌هایی است که در رویداد CES 2022 حضور خواهد یافت و بر خلاف شرکت‌هایی چون آمازون، اینتل و جنرال موتورز از شرکت در این مراسم صرف‌نظر نکرده است. این کمپانی امروز مشخصات مانیتور Odyssey Neo G8 که قرار است در رویداد پیش‌رو رونمایی شود را منتشر کرد.

مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G8 در اندازه 32 اینچی تولید می‌شود و اولین مانیتور مجهز به نمایشگری با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 240 هرتز در دنیا است. این مانیتور همچنین دارای خمیدگی 1000R بوده و از پنل‌های Quantum Mini-LED بهره می‌برد. سیستم نوردهی پس‌زمینه‌ی مانیتور جدید سامسونگ از LEDهایی به اندازه‌ی یک چهلم (1/40) ال ای دی‌های معمولی استفاده می‌کند.

 

نخستین مانیتور 4K و 240 هرتز جهان توسط سامسونگ رونمایی شد

 

افزون بر این، به لطف فناوری‌های Quantum Matrix و Quantum HDR 2000 مانیتور Odyssey Neo G8 می‌تواند به بیشینه روشنایی 2000 نیت در محتوای HDR دست یابد و همچنین نور پس‌زمینه‌ی آن در 4096 حالت مختلف قابل تنظیم است.

این مانیتور گیمینگ از دو پورت HDMI 2.1 و یک پروت DisplayPort 1.4 بهره می‌برد. همچنین قابلیت Auto Source Switch+ موجب می‌شود که هر گاه دستگاه متصل به مانیتور روشن شود، ورودی مانیتور به آن دستگاه تغییر یابد. فناوری CoreSync نیز نورپردازی RGB پشت مانیتور را با محتوای در حال نمایش همگام می‌کند.در نظر داشته باشید مانیتور Odyssey Neo G8 برای اولین بار در رویداد CES 2022 رونمایی خواهد شد و همچنین انتظار می‌رود مشخصات تکمیلی این محصول مانند قیمت و زمان عرضه آن نیز در چند روز آینده مشخص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید