نحوه ست کردن انواع مبلمان و میز پذیرایی با فرش سنتی

    کد خبر :973819

می خواهیم با شما بگویم از سبک های که قرار است یک تغییر دکوراسیون با شکوه را برای شما به تصویر بکشد. شاید با خود بگوید در عصر مدرن اگر از مبلمان راحتی مدرن استفاده می کنیم باید فرش های قدیمی لاکی خود را هم به انبار بفرستیم و یک فرش جدید ابریشمی را مهمان خانه مان کنیم. باید بگویم سخت در اشتباه هستید به این خاطر که سبک نئو کلاسیک درست همین ایده پردازی را از شما می خواهد. آیا با سبک نئوکلاسیک آشنای دارید و از تلفیق دکوراسیون مدرن با سبک کلاسیک در کنار یک دیگر مطلع هستید. قرار است در ادامه پیرامون این مهم مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

بدون شک اگر تا پایان ما را همراهی کنید به سادگی می توانید مبلمان و میز پذیرایی کلاسیک و سنتی قدیمی خود را با فرش های مدرن و مبل راحتی جدید و به روز خود را با فرش های لاکی قدیمی می توانید در دکوراسیون منزل خود مورد استفاده قرار دهید. ما را همراهی کنید تا صاحب سبک باشید و بتوانید شبیه دکوراتورهای حرفه ای شما هم دست به کار بزنید و خالق ایده های جدید باشید.

سبک نئوکلاسیک را بهتر بشناسیم

همان طور که اشاره شد سبک نئوکلاسیک مجموعه‌ای از طرح‌های دکوراسیون با تلفیق اصول کلاسیک و مفاهیم مدرن و پست مدرن است که حس متفاوتی در منزل شما القا می‌کند. از آنجایی که این طرح بیشتر به سبک مبل کلاسیک نزدیک است باید بگویم ایده ال ترین انتخاب برای شما همان فرش های سنتی قدیمی تان است پس خوشحال باشید که از خریدی جدید در امان مانده اید.

به طرح و رنگ مبل های خود در زمان خرید اهمیت دهید

قرار است یک مبل مدرن که می تواند آیتم های رنگی متمایزی داشته باشد را خریداری کنیم سپس آن را با فرش های لاکی قدیمی ترکیب کنیم تا سبک نئو کلاسیک را شاهد باشیم. پس برای این خرید هوشمندانه رفتار کنید. هر چقدر طرح ها کلاسیک تر باشد قطعا کار تصویر سازی شما تاثیر گذاری بهتری خواهد داشت. درست است که قرار است مبل جدیدی خریداری شود اما تم رنگی آن بهتر است از پارچه های راه راه و گل دار بهره گرفته شده باشد. این امر بدون شک پالت رنگی دکوراسیون جدید شما را خلاقانه تر به نمایش می گذارد. تصور کنید یک مبل که از طرح های لمسه دوزی آن هم با تم رنگی آبی فیروزه ای یا سبز زمردی بهره گرفته است در کنار فرش لاکی شما چه جلوه با شکوهی را به تصویر می کشد. حتی شما می توانید از تم رنگی کرم قهوه ای نیز به صورت ست برای میز پذیرایی و صندلی هایش و مبلمان خود در کنار فرش های سنتی بهره بگیرید و تصویرسازی ویژه ای را خلق کنید.

به لطف تولیدی چوبکده ایرانیان این امر برای شما فراهم شده است که مبلمان خود را به صورت راه راه، گل دار، ساده، تم های رنگی مداد رنگی و صد نمونه طرح و رنگ دیگر برای هر سبک دکوراسیونی به خانه مهمان کنید.

سبک شناسی برای خریدی ارزان قیمت

قرار است سبک های کلاسیک، مدرن، سلطنتی و نئوکلاسیک را بشناسیم تا ساده تر بتوانیم از عناصر قدیمی در منزل مثل فرش های سنتی در کنار مبلمان جدید بهره بگیریم. مبل های کلاسیک از چوب بیشتر، مبل های راحتی از پارچه بیشتر و مبل های سلطنتی زرق و برق بیشتری را در یک کلام برای شما به تصویر می کشانند.

مبل راحتی مدرن و فرش لاکی

مبل های که از هنر لمسه دوزی بهره گرفته است و پارچه بیشتری در پروسه ساخت آن به کار گرفته شده است را مبل راحتی می گویند. مبل چستر هم می تواند به گونه ای ساخته شده باشد که در رده مبل های راحتی قرار گرفته باشد. شما برای ست کردن این محصول باید از یک آیتم رنگی بهره بگیرید. برفرض مبل راحتی خود را با رنگ کرم، سفید، مشکی و یا هر رنگ دیگری به صورت تک رنگ سفارشی سازی کنید. چون ست کردن آن با دو تم رنگی در کنار فرش های سنتی جلوه زیبایی را به نمایش نمی گذارد.

مبل کلاسیک چوبی و فرش لاکی

مبل های کلاسیک گرمای مضاعف تری را به خانه شما هدیه می دهند به این خاطر که از چوب و تم رنگی گرم برای طراحی این سبک مبلمان بیشتر استفاده می شود. تصور کنید یک مبل کلاسیک ال در کنار یک میز ناهار خوری شیک آن هم با تم رنگی سفید وقتی که قرار است کف پوش به رنگ قرمز باشد چه اثر گذاری با شکوهی را برای شما به نمایش می گذارد. یا اینکه یک مبل کلاسیک چرم قهوه ای را با یک سرویس میز ناهار خوری کرمی در کنار یک فرش سنتی لاکی داشته باشیم. مبل های سبک کلاسیک برای دکوراسیون های نئوکلاسیک شما با ترکیب فرش های سنتی بهترین انتخاب برای شمااست.

مبل سلطنتی و فرش لاکی

شاید از خود بپرسید اصلاً مبلمان سلطنتی جای در سبک نئوکلاسیک وقتی قرار است از فرش لاکی استفاده شود دارد. باید به شما بگویم بله اگر از تم های رنگی طلایی آن هم با استر رویه طرح ساده که می تواند خط های عمودی داشته باشد یا حتی گل های آن بسیار محو شبیه سایه روی استر مبل نمایان باشد برای این ایده پردازی قابل استفاده است. کافی است کوسن ها قدری بدون تشریفات دیزاین شده باشد و دسته ها و تاج ها خیلی اشرافی و بزرگ طراحی نشده باشند. هرچقدر مبل سلطنتی و لوکس شما از تم های رنگی ملایم تر و اکسسوری های کمتری بهره گرفته باشد با فرش سنتی شما هم راستا تر در حرکت خواهد بود

باید این نوید را به شما بدهیم که شما از صفر تا صد شرایط تولید مبل خود را می توانید شاهد باشید. این امر به لطف تولیدی چوبکده ایرانیان در پیش روی شما قرار داده شده است. پس به راحتی با حضور در تولیدی مبل ابتدا سبک مد نظر خود و سپس پیرامون تم رنگی آن که قرار است سبک نئوکلاسیک را برای شما به تصویر بکشد را به مشاورین بخش تولید اطلاع دهید و همان محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

کلام آخر پیرامون خرید آنلاین مبلمان و میز پذیرایی

خرید از فروشگاه های معتبری همچون چوبکده ایرانیان آن هم در این دوران که تورم بسیار زیاد شده است مزیت های بی شماری را برای شمادر پی دارد که به آن می پردازیم.

♦ خرید محصولی جدید برای تلفیق آن با وسایل قدیمی به منظور صرفه جویی در هزینه ها

♦ در نظر گرفتن آیتم رنگی مد نظر شما در پروسه سفارشی سازی کردن مبلمان

♦ خرید ناهار خوری و مبلمان با استر رویه ست به منظور جلوگیری از آشفتگی و شلوغی در منزل

♦ ارائه مشاوره های رایگان برای انتخاب درست تر و خریدی اصولی تر

♦ در نظر گرفتن صفر تا صد نیاز مشتری در پروسه تولید و آماده سازی محصول

♦ خرید سه سبک مبل راحتی، سلطنتی و کلاسیک با تم های رنگی به روز

♦ خرید ناهار خوری ست با سبک طراحی مبل راحتی کلاسیک، راحتی و سلطنتی

♦ خرید بی واسطه و تجربه یک خرید استثنایی با قیمتی متناسب تر نسبت به عرف بازار

بدون شک با پی بردن به مزایای ارائه شده. شما هم یکی از مشتریان دائمی چوبکده ایرانیان خواهید شد. تا بتوانید صاحب سبک باشید و خالق بهترین ایده پردازی ها در منزل تان باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید