نحوه دریافت و ثبت‌نام سهام نوزادان

    کد خبر :1056057
نحوه دریافت و ثبت‌نام سهام نوزادان

سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد ۱۴۰۱ از سمت سازمان برنامه بودجه، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملا آماده است از تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: مهلت ثبت‌نام فقط تا پایان سال ۱۴۰۱ است زیرا از سال ۱۴۰۳ متولدین ۱۴۰۲ ثبت‌نام خواهند شد. به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

خاندوزی بیان کرد: در نظام تامین مالی کشورهای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در برخی از موارد رتبه سوم و در برخی رتبه چهارم را دارد و امیدوارم طبق تاکید رئیس جمهور این رتبه در سال ۱۴۰۳ بهبود یابد.

به گزارش ایرنا، وی درباره بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: بخش اول در مجلس به تصویب رسید و بخش دوم که حاوی ارقام اصلی و جداول است، هر زمان از مجلس به دولت برسد، دولت با فوریت بخش دوم را تصویب خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید