نحوه استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه

    کد خبر :1049589
نحوه استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از استعلام کارت و سند مالکیت وسیله نقلیه در نرم افزار پلیس من و سامانه سخا خبر داد.

مهدی سید هاشمی مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اظهار کرد: از این پس استعلام کارت خودرو و موتورسیکلت به سامانه سخا اضافه شده و هموطنان می‌توانند با دریافت بارکد پستی از زمان ارسال و تحویل کارت وسیله نقلیه خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارت خودرو و موتور سیکلت در زمان فرآیند تعویض پلاک توسط مراکز تعویض پلاک اخذ می شود، مالکان وسایل نقلیه تا زمان دریافت کارت جدید به عنوان سندی که مالکیت وسیله نقلیه را اثبات کند، همواره پیگیر و دغدغه‌مند هستند. از این رو کارشناسان این شرکت همواره در تلاش‌اند تا بسترهای غیر حضوری خدمات را برای خدمت رسانی بهتر و سریع تر فراهم سازند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی در پایان گفت: در نرم افزار پلیس من نیز استعلام سند مالکیت و کارت خودرو به صورت همزمان قابل انجام است و در آینده ای نزدیک استعلام و پیگیری سند موتورسیکلت نیز به این نرم افزار اضافه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید