نجات 70 نفر از حریق برج مسکونی در عبدل آباد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۰۹
    کد خبر :332715

آتش نشانان 70 نفر از ساکنان یک برج مسکونی در عبدل آباد را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش ایسنا، وقوع حادثه حریق در یک برج مسکونی در ساعت 14:08 دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 81 و 22 را به همراه عوامل گروه نجات 6 ، نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در عبدل آباد، خیابان سبلان اعزام کرد.

پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع مسکونی 7 طبقه 49 واحدی رخ داده و کانون آن واحدی 70 متری در طبقه پنجم این ساختمان است که در پی آن آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان در دستور کار خود قرار دادند.

در پی این حادثه دود بسیار زیادی ساختمان را در بر گرفته و منجر به محبوس شدن بیش از 70 نفر از ساکنان این مجتمع شده بود که گروهی از آتش نشانان این افراد را که در راهروها و راه پله‌های مجتمع مسکونی به علت عدم دید مناسب و شرایط نامناسب تنفسی محبوس شده بودند به بیرون از ساختمان و محیطی امن انتقال دادند.

همزمان گروه دیگری از آتش نشانان نیز عملیات اطفای حریق را ادامه داده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

بر اساس اعلام آتش نشانی تهران، در این حادثه یک مرد30 ساله از ناحیه دست، دچار سوختگی شده و و سه زن 70، 53 و 45 ساله نیز دچار دود گرفتگی شده بودند که همگی توسط عوامل آتش نشانی برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید