نجات گروگان 12 ساله مشهدی در ایرانشهر

    کد خبر :138333

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پسر بچه ۱۲ ساله ربوده شده مشهدی که توسط گروگانگیران به ایرانشهر منتقل شده بود نجات یافت.
مهر: سردار قادر کریمی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:پسر بچه ۱۲ساله ای ۲۹ مهر سال جاری توسط سرنشینان خودرو پژو از منطقه خواجه ربیع ربوده شده و از خراسان رضوی خارج شده بود.

وی افزود: آدم ربایان غروب همان روز برای خانواده این پسر بچه پیامکی ارسال کرده و درخواست مبلغ ۴۵۰میلیون ریال در قبال آزادی گروگان خود داشتند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آدم ربایان روز بعد نیز با ارسال پیامک دوباره درخواست خود را مطرح کردند و از خانواده پسر ۱۲ساله خواسته بودند موضوع را با پلیس در جریان نگذارند.

کریمی خاطرنشان کرد: با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات خود را با توجه به اهمیت موضوع آغاز کردند.بررسی های پلیس نشان می داد یکی از عاملان این اقدام ساکن بندرعباس است.

وی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله به بندرعباس اعزام شده و این فرد را دستگیر کردند و متهم اعتراف کرد پسر بچه را به یزد انتقال داده و او در آنجا از همدستان خود جدا شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در تحقیقات بعدی پلیس به سرنخ های دیگری رسید که نشان می داد عامل اصلی آدم ربایی و همدستش گروگان خود را به شهرستان ایرانشهر انتقال داده اند. همچنین مشخص شد متهم اصلی آدم ربایی از آشنایان خانواده گروگان بوده که با آن ها رفت و آمد نیز داشته است.

کریمی تصریح کرد: کارآگاهان سرانجام متهم اصلی پرونده که برای رد گم کنی به مشهد آمده بود را دستگیر و پسر بچه را سالم در ایرانشهر از شر آدم ربایان نجات دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید