نتایج نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی نوجوانان وجوانان قهرمانی آسیا

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۴۵
    کد خبر :499613

مسابقات شمشیربازی نوجوانان وجوانان قهرمانی آسیا درحالی در اردن درحال پیگیری است که نمایندگان کشورمان نتوانستند نتایج درخشانی کسب کنند.

شمشیربازی نوجوانان وجوانان قهرمانی آسیا در اردن درحال پیگیری است. دربخش انفرادی اسلحه اپه مردان این رقابت‌ها “ماتسوموتو” از ژاپن قهرمان و “لی” از سنگاپور نایب قهرمان شدند. “آسامی” و “لین “از ژاپن و چین نیز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند. “محمد برزگر” نماینده ایران نیز در جایگاهی بهتر از چهلمی قرار نگرفت. او بازی خود را به ساکاتو از ژاپن واگذار کرد. این مسابقه با نتیجه 15-10 به پایان رسید.

دربخش انفرادی اسلحه سابر مردان این رقابت‌ها “تسوبو” و “کوکابو” از ژاپن قهرمان و نایب قهرمان شدند. “کیم” و “ماموتف “از کره جنوبی و ازبکستان نیز به مدال برنز رسیدند.

شهریار گلزار و میعاد عابدینی نیز از ایران بیست و یکم و سی و هفتم شدند. عابدینی در اولین رقابت 15 بر 9 مغلوب “چن” از چین تایپه شد و گلزار هم بعد از یک دور استراحت در جدول 32 نفره 15-10 مغلوب “سرژان” از قزاقستان شد.

در اسلحه فلوره زنان موریتا از ژاپن قهرمان شد. سوفیا وو از هنگ کنگ نیز عنوان دوم را به دست آورد. کیم و مو هردو از کره جنوبی نیز به مدال برنز رسیدند. جانگ از کره جنوبی هم با شکست اوساکی از ژاپن به مدال طلای سابر رسید. جانگ و تان نیز از کره جنوبی و سنگاپور سوم شدند. در اسلحه اپه نیز لیم تائه هی از کره جنوبی قهرمان شد. نیکولایچوک از قزاقستان هم به عنوان دومی رسید. ترایاما از ژاپن و یانگ از چین هم سوم شدند.

در بخش انفرادی اسلحه فلوره مردان “ایمورا” از ژاپن به مقام نخست رسید و “چن” از چین تایپه هم نایب قهرمان شد. چان از ویتنام و ژو از چین هم در چایگاه سوم قرار گرفتند. امجد میرزایی و علی امینی از ایران نیز به ترتیب سی و یکم و چهل و سوم شدند. امینی 15 بر 7 به کیم از کره جنوبی باخت. میرزایی هم ابتدا چوی از کره جنوبی را 15-13 برد و در دور بعد هم به چن هائو از چین تایپه 15 بر یک باخت.

در تیمی و بخش اپه مردان تیم چین قهرمان شد. کره جنوبی نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. ژاپن و امارات هم سوم شدند. در فلوره زنان هم چین قهرمان و کره جنوبی نایب قهرمان شدند. هنگ کنگ و ژاپن هم سوم شدند. تیم ملی اسلحه سابر مردان کره جنوبی هم با شکست امارات در فینال به مقام قهرمانی رسید. ژاپن و ازبکستان هم سوم شدند.

تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران نیز با ترکیب معیاد عابدینی، ماهان میرزایی و شهریار گلزار در جایگاه یازدهم قرار گرفت. ملی پوشان ایران در همان گام نخست 45 بر 40 مغلوب سنگاپور شدند.

در ادامه رقابت‌های بخش تیمی و در اسلحه فلوره مردان تیم ایران با ترکیب علی امینی، ماهان میرزایی، محمد برزگر به مصاف سنگاپور رفت و برابر این تیم 45 بر 23 شکست خورد. تیم ملی اسلحه فلوره مردان در نهایت در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید