نتایج لیگ مسابقات ربوکاپ دانشگاه آزاد اعلام شد

    کد خبر :256482

نتایج سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸ تا پایان روز دوم اعلام شد. این دوره از مسابقات با برگزاری لیگ های دانش آموزی، دانشجویی و کاربردی ادامه یافت و تا پایان روز دوم نتایج زیر به دست آمد.

در لیگ ربات های پرنده در بخش فضای باز و در مرحله مقدماتی در مجموع دور اول و دوم تیم« MRL »دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۴۷۵.۳۸ امتیاز به مقام اول رسید. تیم «IRSE »از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب با۴۵۱.۲۶۷ امتیاز دوم شد و تیم ATRON از داننشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با ۱۸۱/۱۱۵ امتیاز به مقام سوم رسید.

به گزارش مهر، در لیگ ربات های پرنده در بخش مسابقات سرعت تیم« SIRFPV» به مقام نخست رسید.تیم« PARNIA »دوم شد و تیم «FPV MAN» از دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد به مقام سوم رسید. در این بخش تیم های IRSE از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب و ASEMAN از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در لیگ ربات های پرنده در بخش فضای داخل ساختمان تیم های «CYRUS، SAMEN و MEGA UAV» »به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در لیگ ربات امدادگر واقعی تیم« MRL »دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با پیشتازی در تست های مختلف با کسب ۹۵۹.۵۹ امتیاز اول است، تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد با۷۱۷.۲۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تیم دانشگاه خواجه نصیر طوسی نیز با ۷۱۶.۳۳ امتیاز در جای سوم ایستاده است.

در لیگ ربات های مین یاب کنترل از راه دور و در مرحله نیمه نهایی رقابت ها تیم« samauav »با ۶۹۰۰ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد، تیم SRC نیز با ۵۵۰۰ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد، تیم« Royan » نیز با ۵۰۰۰ امتیاز در جای سوم قرار گرفت و به دور بعد راه یافت. تیم های E۴u و YRA نیز مجوز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

در لیگ ربات های آتش نشان با محوریت پلاسکو، تیم «ARG » در پایان مرحله دوم با ۵۲ و ۶۴۶ امتیاز اول شد، تیم« SAVEH » با ۵۰ هزار و ۳۳۶ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم YRA با ۴۵ هزار و ۳۰۰ رتبه ی سوم را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات های فوتبالیست سایز کوچک تا پایان روز دوم مسابقات، تیم های« ER-Force، ZJU، Parsian، MRL و Immortals » به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید