نتایج تیم فوتبال نوجوانان باید فرصتی برای بهتر شدن باشد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲
    کد خبر :587646

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان ایران معتقد است تیم های ملی باید از فرصت حضور در تورنمنت ها و بازی های تدارکاتی به بهترین شکل استفاده کنند.

عباس چمنیان پیرامون وضعیت آماده سازی تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان همچنین حضور این تیم ها در چهار تورنمنت معتبر بین المللی گفت: به عنوان شخصی که سابقه هدایت تیم های ملی رده پایه را داشته ام باید بگویم هماهنگی و برنامه ریزی همچنین تامین اعتبارات لازم جهت حضور تیم ها در چنین تورنمنت هایی بسیار دشوار و در عین حال ارزشمند است. باید از فدراسیون فوتبال تشکر کرد که در سخت ترین شرایط ممکن این زمینه را فراهم کرده که این حمایت واقعا ارزشمند است و البته تیم های ملی باید از این موقعیت استفاده کنند.

به گزارش مهر،چمنیان اضافه کرد:تیم ملی جوانان ما در تورنمنت روسیه حضور یافته که مسابقات بسیار خوبی بود و بعد از آن هم راهی کافا شده که امیدوارم در این رقابت ها نتایج مناسبی کسب کند. همچنین تیم نوجوانان ما در تورنمنت چین و کافا حاضر شد. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان تیم ها از این فرصت های ارزشمند به بهترین شکل استفاده کنند ، از سویی تجربه لازم را برای حضور در مسابقات رسمی کسب کنند و از سوی دیگر بتوانند برنامه های آماده سازی مورد نظر خودشان را به بهترین شکل اجرا کنند. قطعا این تورنمنت ها درس های بسیار خوب و بزرگی برای هر دو تیم خواهد داشت.

وی در پایان گفت: بنده به عنوان عضو کارگروه نظارت بر تیم های ملی همچنان با افتخار در خدمت تیم های ملی و فدراسیون فوتبال همچنین کمیته های فنی و جوانان هستم. امیدوارم با تحولات خوبی که در این فدراسیون روی داده و حضور آقای اکبر محمدی در کمیته جوانان همچنین رویکرد نوین و متفاوت و برنامه های گسترده ایشان شاهد تغییرات مثبت و ارزنده ای در حوزه های مختلف و کسب نتایج مثبت با حمایت همه جانبه ریاست و دبیرکل محترم فدراسیون باشیم. فراهم نمودن بستر مناسب در این کمیته ها منجر به کسب نتایج ارزشمند در مسابقات آتی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید