نتانیاهو: هرکاری برای جلوگیری از احیای برجام انجام می‌دهیم

    کد خبر :964575
نتانیاهو احیای برجام

نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی با بیان اینکه هنوز هم احتمال احیای توافق هسته‌ای ایران وجود دارد، مدعی شد که تل‌آویو تمام تلاش خود را برای ممانعت از آن انجام می‌دهد.

در ادامه کارشکنی‌ها و دخالت‌های مکرر رژیم موقت صهیونیستی در موضوع توافق هسته‌ای ایران، تل‌آویو بار دیگر بر ممانعت از حصول نتیجه در مذاکرات وین تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) گفت این رژیم هر کاری برای جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای با ایران انجام می‌دهد.

به نوشته وبگاه عبری‌زبان «۰۴۰۴»، نتانیاهو طی سخنرانی در اولین جلسه کاری کابینه جدید تل‌آویو، اظهار داشت که با وجود حوادث داخلی ایران، هنوز احتمال بازگشت به توافق هسته‌ای وجود دارد و ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام خواهیم داد.

وی در این‌باره ادعا کرد: «ما هر کاری انجام خواهیم داد تا از بازگشت به توافق بد هسته‌ای جلوگیری کنیم. برخلاف تصور عموم، توافق خطرناک هسته‌ای لغو نشده است. من فکر می‌کنم این احتمال هنوز وجود دارد. ما این کار را خواهیم کرد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تعمیق توافق‌های عادی‌سازی روابط با ۶ کشور عربی مصمم است، گفت: «دولت جدید قصد دارد توافقنامه‌های صلح تاریخی جدیدی را با سایر کشورهای عربی منعقد کند».

نتانیاهو با انتقاد از کابینه قبلی تل‌آویو به رهبری «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید» نخست‌وزیران گردشی آن به‌دلیل عدم حفاظت از امنیت تل‌آویو، و بدون اشاره به جنایات هر روزه این رژیم در کشتار مردم بی‌گناه فلسطین، اظهار داشت: «برای جلوگیری از توافق هسته‌ای به جهت حفظ امنیت خود، با قدرت عمل خواهیم کرد. رژیم ایران غیرنظامیان بی‌گناه را می‌کشد. برای جلوگیری از استقرار ایران در سوریه و جاهای دیگر سخت‌تر تلاش کنید».

به گزارش فارس، وی پیش از این نیز در جلسه تحلیف و رأی اعتماد کابینه خود در کنست، مدعی شده بود که همه توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به کار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید