نبود وسیله نقلیه در عراق تردد زائران‌ از مرز شلمچه را ‌متوقف کرد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱
    کد خبر :938727
وسیله نقلیه عراق تردد زائران‌ مرز شلمچه

به دلیل انبوه جمعیت در آن سو‌ی مرز ایران و عدم وسیله نقلیه برای جابه‌جایی زا‌ئران‌، ‌تردد زائران از پایانه مرزی شلمچه برای ورود به وارد خاک عراق متوقف شده بود که دوباره از سر گرفته شد.

ناصر عمیدزاده فرماندار خرمشهر, درباره آخرین وضعیت مرز شلمچه اظهار داشت: مرز شلمچه هم‌اکنون باز است و‌ تردد زائرین حسینی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در پایانه مرزی هستم افزود:‌ تمام گیت‌های مرز شلمچه‌ها هم فعال هستند.

براساس این گزارش؛ از صبح امروز به دلیل که به دلیل نبود وسیله نقلیه در مرز، زائران در این مرز نیز سرگردان شده‌ بودند که با تهمیدات صورت گرفته مشکل برطرف شده و زائران دوباره در حال حرکت به سمت عراق هستند.

به دلیل انبوه جمعیت در آن سو‌ی مرز ایران و عدم وسیله نقلیه برای جابه‌جایی زا‌ئران ، ‌تردد زائران از پایانه مرزی شلمچه برای ورود به وارد خاک عراق متوقف شد.‌

مسئولان استانداری خوزستان در تلاشند تا سریعا این مشکل را با توجه به گرمای هوای برطرف‌ کنند و آن طور که معاون استاندار خوزستان میگوید زائران ‌ در موکب‌ها بمانند و فعلا به سمت عراق حرکت نکنند تا مشکل برطرف ‌شود.

براساس اعلام مسئولان، 111 هزار و 629 نفر روز گذشته ‌از پایانه مرزی بین المللی شلمچه تردد کردند که شامل ورود 16 هزار و 830 زائر ایرانی، خروج 92 هزار و 363 زایر ایرانی، ورود 719 مسافر خارجی و خروج یک هزار و 717 مسافر خارجی است.

 تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید