نامه ترامپ به من مشمئزکننده بود

    کد خبر :662715

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نامه رئیس جمهوری این کشور به وی را مضحک خواند.

 

به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، شامگاه گذشته -‌سه‌شنبه- به نامه‌ای که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اخیر درباره استیضاح به وی نوشته بود، واکنش نشان داد و آن را «بسیار مشمئزکننده» توصیف کرد.

 

ترامپ در این نامه شش صفحه‌ای که پس از اعلام بندهای استیضاح ترامپ از سوی مجلس نمایندگان برای پلوسی ارسال شده، این فرآیند را «سوء استفاده نمایندگان دموکرات از قدرت» خواند و گفت که پلوسی «اهمیت این فرآیند سیاسی را کم‌ارزش جلوه داده است».

 

به گزارش ایلنا،ترامپ نوشت: «با ادامه این استیضاح بلااعتبار، سوگندی را که هنگام ورود به مجلس یاد کرده‌اید زیر پا می‌گذارید و تعهدتان به قانون اساسی را می‌شکنید و علیه دموکراسی آمریکایی اعلان جنگ می‌کنید».

 

پلوسی در جمع خبرنگاران گفت که نامه ترامپ را «کامل نخوانده است»، اما آن را «مضحک» خواند. وی گفت: «واکنش خاصی به آن نشان نمی‌دهم. نامه مضحکی بود. راستش حتی آن را کامل نخواندم. ما مشغول کار بودیم. پیام اصلی نامه را فهمیدم و واقعا مشمئزکننده بود».

 

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که وکلای کاخ سفید از این نامه باخبر نبوده و از انتشار آن ابراز «ناراحتی» کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید