نارنجک‌های چهارشنبه‌سوری در جنوب تهران قربانی گرفت

  • حوادث
  • شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰
    کد خبر :1055253
نارنجک‌های چهارشنبه‌سوری جنوب تهران

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از مرگ یک تن درحین ساخت موادمحترقه دست‌ساز در جنوب تهران خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی، به دو ماموریت اورژانس استان تهران در روز گذشته اشاره کرد و گفت:‌ در هر دوی این ماموریت‌ها بالگرد اورژانس به پرواز درآمد و مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داد. حادثه نخست در ساعت ۱۱:۳۳ دیروز رخ داد و در جریان آن مردی ۴۶ ساله که با علائم خفگی به بیمارستان ستاری قرچک‌ ورامین منتقل شده بود به وسیله بالگرد اورژانس به تهران انتقال داده شد.

وی ادامه داد:‌ در این ماموریت بالگرد اورژانس تهران به پرواز درآمد و با اقدامات حمایتی و پایش قلبی و تنفسی و علائم حیاتی به پد بوستان ولایت منتقل و شده و در آنجا به وسیله آمبولانس به بیمارستان لقمان انتقال داده شد.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ماموریت دوم را مرتبط با چهارشنبه‌سوری اعلام کرد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۳:۵۸ به مرکز فوریت‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد و درپی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، روستای علی آباد قاجار اعزام شدند.

توکلی افزود:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که این حادثه در جریان انفجار موادمحترقه رخ داده و در جریان آن سه نفر که در حال ساخت نارنجک‌های دستی بودند، دچار حادثه شدند.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، گفت: دو نفر نیز مصدوم شدند که یکی از این افراد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. همچنین بالگرد اورژانس نیز به پرواز درآمد و یک نوجوان دوازده ساله را که از ناحیه هر دو دست آسیب دیده بود، به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید