نابغه اسنوکر جهان قهرمان مسابقات قهرمانی انگلستان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰
    کد خبر :1037438

رونی اُ سالیوان، مرد شماره یک اسنوکر جهان که وفایی را شکست داده بود، در فینال حریف چینی خود را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

رونی‌ اُ سالیوان، مرد شماره یک اسنوکر جهان توانست در مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. اُ سالیوان با پیروزی ۱۰-۷ مقابل دینگ جونهوی چینی رکورد هشتمین عنوان قهرمان در مسابقات قهرمانی انگلستان را به دست آورد.

اُ سالیوان که رکوردار جوان‌ترین قهرمان انگلستان بود با قهرمانی توانست عنوان مسن‌ترین قهرمان این مسابقات را به نام خود کند. اُ سالیوان با پیروزی در فینال این مسابقات جایزه ۲۵۰ هزار پوندی را به جیب زد و جایگاه خود را به عنوان شماره یک جهان تثبیت کرد.

اُ سالیوان پس از این قهرمانی با خوشحالی گفت: من عاشق رقابت و بازی هستم. مردم از من می‌خواهند که اسنوکر را به صورت کامل بازی کنم. فقط می‌خواستم در فینال سخت تلاش کنم و حرفه‌ای و صادق باشم. بازی با دینگ باعث افتخار بود. او بازیکنی با کلاس بالا است. من در حال حاضر واقعا با تجربه هستم، بنابراین آنقدر وحشت ندارم و نگران نیستم. بنابراین اکنون فکر می کنم بیشتر از مغزم استفاده می‌کنم و با تجربه بیشترم در مسابقات پیروز می‌شوم.

به گزارش ایسنا، در دور چهارم این مسابقات رونی اُسالیوان توانست وفایی را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد و راهی فینال این مسابقات گردد. مرد شماره یک اسنوکر دنیا با این پیروزی جایگاه خود را در رتبه یک دنیا تثبیت کرد.

قهرمانی نابغه اسنوکر جهان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید