می‌توانیم سهمیه المپیک بگیریم/ خواب دیدم مراکش را شکست داده‌ایم!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۲
    کد خبر :301260

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید اگر اردوهای تیم ملی به طور مداوم برگزار شود بازیکنان ایرانی می‌توانند موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شوند.

زهرا قنبری یکی از ستاره های تیم ملی در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا بود که گل زیبای او از نقطه ایستگاهی مقابل تیم ویتنام نشان از یک پتانسیل خوب در فوتبال بانوان ایران دارد. او این روزها در اردوهای تیم ملی حاضر است تا با قدرت روانه رقابت های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شود.

ملی‌پوش فوتبال بانوان در گفتگو با مهر، درباره شرایط و وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: شرایط برگزاری اردوها نسبت به گذشته بهتر شده است. برنامه‌ریزی بلندمدتی برای تیم ملی در نظر گرفته و شرایط روز به روز بهتر می شود.

زهرا قنبری در ادامه تاکید کرد: کادر تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کند تا امکانات خوبی را برای ملی‌پوشان فراهم کند. اردوهای تیم ملی قرار است که به صورت مداوم برگزار شود و شروع شدن اردوها در فاصله زمانی یک سال و نیم مانده به مسابقات اتفاق خوبی است که ان‌شاءالله بتوانیم با قدرت به مسابقات برویم و با شرایط ایده‌آل مقابل حریفان حاضر شویم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری اردوها در فاصله یک سال و نیم به برگزاری رقابت ها برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و با توجه به پتانسیل بازیکنان ایرانی آیا می‌توانیم کسب سهمیه کنیم یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد و قول داد. چراکه همانطور که ما تلاش می‌کنیم تیم‌های دیگر نیز دو برابر تلاش می‌کنند. مخصوصا اینکه آنها شرایط بهتری نسبت به ما دارند. ملی‌پوشان ایران از نظر تکنیکی و پتانسیل بازیکن بسیار بهتری هستند، اما تیم ما مدتی را استراحت کرده و ما نیاز به تمرینات بسیاری داریم تا بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم.

قنبری در ادامه افزود: زمانی که به شرایط آیده آل برسیم پتانسیل این را داریم که فراتر از چیزی که هستیم ظاهر شویم. کار آسانی را در پیش نداریم.

بازیکن فصل پیشین شهرداری بم درباره حضورش در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف دارم اما تصمیمی نگرفته‌ام. لیگ برتر بانوان معمولا شهریور یا مهر آغاز می‌شود، در حال حاضر باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکن هستند تا در لیگ آینده شرایط بهتری داشته باشند. امیدوارم امسال شاهد یک لیگ خوب و جذاب باشیم چراکه سال‌های پیش نیز این اتفاق رخ داد. قطعا امسال شرایط سخت است و تیم‌ها به دنبال کسب نتیجه بهتر هستند. می‌توان حدس زد لیگ سخت و پایاپایی داشته باشیم.

ملی‌پوش تیم ملی بانوان از پیش‌بینی نتایجِ تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه گفت: پیش‌بینی سخت است و نمی‌توان نتیجه را گفت. احساس می‌کنم امسال تیم ملی متفاوت‌تر از گذشته در جام جهانی حاضر شود؛ حتی خواب دیده‌ام که مقابل مراکش پیروز شده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید