می‌توانم اوسین بولت را به ایران بیاورم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ۸:۳۱
    کد خبر :648270

پرتابگر طلایی ایران و آسیا گفت: به عنوان یک ورزشکاری که سالیان سال برای من از پول بیت‌المال هزینه شده، وظیفه خودم می‌دانم بدون هیچ هزینه‌ای به شهرهای سراسر کشور سفر کنم و تجربیاتم را به جوانان انتقال دهم.

 

 احسان حدادی، پرتابگر طلایی ایران و آسیا که چندین ماه اردوهای آمادگی خود را در خارج کشور پشت سر گذشت و موفق به کسب سهمیه المپیک نیز شد، پس از حضور در مسابقات قهرمانی جهان به ایران بازگشت ودر خصوص برگزاری اردوهای خود در ایران بیان کرد: یک مرحله اردو آمادگی بسیار خوبی در استان خراسان داشتم که به پایان رسیده و تمرینات عالی در ورزشگاه بسیار زیبای آستان قدس رضوی پشت سر گذاشتیم. پس از آن برای طرح استعدادیابی که به کمک فدراسیون خودم ابداع کردم که بسیار عالی پیش رفت به زنجان و پس از آن به تهران رفتم.

 

وی افزود: این طرح استعدادیابی به این شکل است که به شهرهای مختلف می‌روم، استعدادهای برتر ورزشی را می‌بینم و با آن‌ها صحبت می‌کنم تا تجربیاتی که در این چند سال فعالیت حرفه‌ای خود در ورزش به دست آوردم را در اختیار جوانان و نوجوانان بگذارم.

 

به گزارش برنا،حدادی اظهار داشت: در خیلی از کشورهای دنیا ورزشکاران برتر آن‌ها چنین کاری را می‌کنند و برای آن مبالغی را دریافت می‌کنند اما واقعا به عنوان یک ورزشکاری که سالیان سال برای من از پول بیت‌المال هزینه شده، وظیفه خودم می‌دانم بدون هیچ هزینه‌ای به شهرهای سراسر کشور سفر کنم و تجربیاتم را به جوانان انتقال دهم. در حال حاضر اردوی تمرینی خود را در کیش آغاز کردم و پس از آن به بندرعباس خواهم رفت تا با ورزشکاران جوان صحبت کنیم. قرار است در کنار ورزش کار فرهنگی هم انجام دهیم تا بتوانم کمک شایانی به ورزش دوومیدانی بکنم.

 

پرتابگر طلایی ایران در پایان گفت: من در استان خراسان که بودم با دوستانم صحبت کردم، پیشنهاد دادم یک مسابقه دوومیدانی برگزار کنیم و گفتند حتما راجع به این موضوع فکر خواهند کرد. حتی گفتم اگر نیاز باشد بنده این توان را دارم که بتوانم اوسین بولت اسطوره دوومیدانی جهان را هم به ایران بیاورم، نه فقط او بلکه خیلی از قهرمانان بزرگ دنیا را به واسطه ارتباط نزدیکی که در این چند سال با آن‌ها پیدا کردم، می‌توانم به ایران و استان خراسان رضوی بیاورم. ان‌شاءالله این اتفاق در اردیبهشت ماه هم‌زمان با افتتاح ورزشگاه این شهر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید