میتسوبیشی بزودی قاتل رنجروور را معرفی می کند

    کد خبر :1052547
میتسوبیشی

براساس گزارش رسانه‌های ژاپنی، شرکت میتسوبیشی در حال توسعه شاسی بلند لوکس خوش قیمت به نام پاجرو است.

بازتاب-اوایل سال 2024 جزئیات محدودی از این مدل بدست آمد و حال نوبت به جزئیات بیشتری رسید. میتسوبیشی امکان ساخت پاجرو جدید بر اساس پلتفرم فریم تریتون را بررسی کرد، اما به این نتیجه رسید که با چنین طراحی نمی‌توان به سطح مطلوبی از راحتی دست یافت.

این شرکت در نهایت توجه خود را به پلتفرم برقی رنو نیسان میتسوبیشی که زیربنای نسل بعدی اوتلندر خواهد بود معطوف کرد و تصمیم گرفت که برای پاجرو جدید مناسب‌تر است. به گزارش carscoops، نشریه ژاپنی Best Car تایید می‌کند که این خودرو منحصراً به صورت پلاگین هیبریدی فروخته خواهد شد.

میتسوبیشی

نسخه ارتقا یافته موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری پلاگین هیبریدی موجود در اوتلندر PHEV فعلی را دریافت خواهد کرد. در هر صورت، گیربکس باید به سیستم اختصاصی تمام چرخ محرک S-AWC متصل شود.

این نشریه ژاپنی همچنین ادعا می‌کند که پاجرو جدید بزرگ‌تر از اوتلندر خواهد بود با طول 4900 میلیمتر، ارتفاع 1850 میلیمتر و عرض 1900 میلیمتر. قیمت آن در ژاپن 53000 دلار پیش بینی می‌شود و فروش آن در سال 2027 آغاز خواهد شد.

باید منتظر ماند تا شرکت مطرح تولیدکننده ژاپنی این محصول گزارش شده را معرفی و در بازار عرضه دارد. انتظار داریم با چنین مدلی شاهد رقیب جدی برای رنجروور لوکس شرکت لندروور باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید