مک بوک ایر 15 اینچی اپل در راه است

    کد خبر :897342

تاکنون شایعات زیادی درباره مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل وجود داشته است، حالا اطلاعات جدیدی درباره این لپ تاپ فاش شده است. حالا یک منبع آگاه در زنجیره تامین اپل ادعا کرده است که مک بوک ایر بعدی اپل علاوه بر بازطراحی مدل ۱۳ اینچی فعلی دارای یک مدل جدید ۱۵ اینچی نیز خواهد بود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_یک تحلیلگر معروف به نام مینگ چی کو نیز گفته است که اپل تولید انبوه این لپ تاپ را از سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ شروع خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین گفته است که مک بوک ایر بعدی اپل از شارژر ۳۰ واتی استفاده خواهد کرد که آن را از نظر مصرف انرژی پایین‌تر از مک بوک پروهای فعلی قرار خواهد داد. البته کو معتقد است که این مک بوک احتمالاً با نام دیگری معرفی خواهد شد و شاید MacBook Air نام نگیرد.

اپل تاکنون لپ ‌تاپ‌های پایین‌رده خود را در سایز نمایشگر بزرگتر ارائه نکرده است و آخرین باری که این کار را کرده مربوط به لپ تاپ‌های iBook G4 و PowerBook G4 می‌شود که در سال ۲۰۰۶ تولید آن‌ها را متوقف کرد.

با این حال، شاید معرفی یک مک بوک ایر بزرگ بتواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به‌دنبال یک لپ تاپ سایز بزرگ اپل هستند اما نمی‌خواهند پول زیادی صرف خرید یک مک بوک پرو ۱۶ اینچی کنند. این روزها با باریک‌تر شدن حاشیه نمایشگر، می‌توان یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی را در اندازه لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر ۱۳.۳ اینچی عرضه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید