مک بوک ایر جدید اپل روزهای آینده معرفی می شود/ رونمایی در WWDC 2022

    کد خبر :914391

گفته شده اپل قصد دارد رویداد WWDC 2022 را در تاریخ 6 ژوئن برگزار کند تا طی آن از محصولات نرم افزاری جدیدی چون iOS 16، iPadOS 16، macOS 13، watchOS 9 و موارد دیگر رونمایی کند.

بازتاب- اما طبق شایعات، ممکن است محصول سخت‌افزاری جدیدی نیز وجود داشته باشد و آن نیز مدل‌هایی چون MacBook Air، MacBook Pro، iMac Pro و نمایشگر 27 اینچی با پنل Mini-LED. به طور خاص، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که یک مک بوک ایر جدید با پردازنده M2 در این رویداد رونمایی خواهد شد.

این اطلاعات را مارک گورمن از بلومبرگ به اشتراک گذاشته است. او معتقد است که یک لپ تاپ سبک وزن جدید را می‌توان در رویداد چند روز آینده اپل مشاهده کرد. اما هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار رونمایی نخواهد شد.

در سوی دیگر تحلیلگر مطرح Ming-Chi Kuo معتقد است که پردازنده جدید M2 تا سال آینده آماده نخواهد شد. بنابراین، مک بوک ایر مورد انتظار M1 یا نسخه اورکلاک شده آن رونمایی خواهد شد.

WWDC کنفرانسی است که توسط اپل برای توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی اکوسیستم این شرکت برگزار می‌شود. این با رویدادی آغاز می‌شود که در آن شرکت معمولاً نسخه‌های جدید سیستم عامل خود را معرفی می‌کند. به عنوان مثال، iOS 16 آینده ممکن است ویژگی Always-On Display را داشته باشد که برای مدت طولانی در اندروید وجود داشته است. با این حال، این ویژگی فقط در گوشی‌های هوشمند پرچمدار است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید