مولر: مشکلی با کوتینیو ندارم/ او بازیکنی باکیفیت و با شهرت جهانی است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۰۰
    کد خبر :598973

مهاجم آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید مشکلی با خرید جدید سرخپوشان مونیخی ندارد.

توماس مولر که پس از پیوستن قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ به طور قرضی، گفته شد که جایگاهش در ترکیب اصلی سرخپوشان آلمانی تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت، در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان در خصوص نقشش در این تیم گفت: باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما فکر می‌کنم اهمیت من در تیم شناخته شده است. به هر حال من به کارم ادامه خواهم داد.

وی افزود: من و فیلیپه دو بازیکن متفاوت از هم هستیم و این کاملاً واضح است. باید ببینیم در چند هفته آینده چطور بازی خواهیم کرد. من اما مشکلی با آمدن کوتینیو به بایرن ندارم. ما برای پیروزی در بازی‌های‌مان اینجا هستیم و با استفاده از تنها 12 یا 13 بازیکن این کار دشوار خواهد بود.

مهاجم بایرن مونیخ با وجود رقابت با هم‌تیمی برزیلی‌اش اما دست از تمجید وی نکشید و اظهار داشت: ما بازیکنی با شهرت جهانی را به ترکیب‌مان اضافه کرده‌ایم که کیفیت بالایی دارد. این فوق‌العاده است که پس از شایعاتی که وجود داشت، بازیکنی مثل کوتینیو را به خدمت گرفتیم. ما تیمی قدرتمند داریم و به شخصه تمریناتم را در هفته‌های پیش‌رو با حس خوبی دنبال خواهم کرد.

مولر 29 ساله که در یک دهه اخیر یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ بوده، تاکنون در 489 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم آلمانی به میدان رفته و 185 گل هم به ثمر رسانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید