موزه رضا عباسی میزبان کودکان ایتام بهزیستی در شب یلدا

    کد خبر :663695
موزه رضا عباسی میزبان کودکان ایتام بهزیستی در شب یلدا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: در شب یلدای امسال تعدادی از کودکان ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی میهمان موزه رضا عباسی هستند.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران  اظهار داشت: برای شب یلدای امسال در موزه رضا عباسی برنامه‌ای برای کودکان کار و کودکان ایتامی که عضو سازمان بهزیستی هستند داریم که در این موزه گرد هم جمع می‌آیند و با میراث فرهنگی و تاریخی کشورمان آشنا می‌شوند.

 

وی ادامه داد: در این مراسم، برنامه‌های متنوع و شادی برای کودکان ایتام درنظر گرفته شده است و هدایایی نیز به آنها داده خواهد شد.

 

جانفشان خاطرنشان کرد: بیش از 50 نفر از کودکان ایتام تحت پوشش بهزیستی به این مراسم دعوت شده‌اند که در روز شنبه مراسم آن برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که این اداره‌کل تا دو ماه آینده اجرایی خواهد کرد، گردشگری ایام فجر است که با هماهنگی وزارت ارشاد در جشن‌های مختلفی که برگزار می‌شود، پکیج‌های گردشگری فجر هم توزیع خواهد شد و در این خصوص با وزارت ارشاد هم تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطرنشان کرد: ما جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و فیلم را در ایام فجر خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم تا فرهنگ انقلاب را با تورهای گردشگری به نام فجر به مخاطبین‌مان نشان بدهیم.

 

جانفشان گفت: برای نوروز امسال هم به دنبال آن هستیم که تهران را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و برنامه‌ریزی‌های آن و همینطور پکیج‌های تخفیف در حال تدوین است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: با هتل‌ها و مجموعه‌های تفریحی تفاهم‌نامه‌ای داشته‌ایم تا یک پکیج کامل از تخفیفات نوروزی را به بازدیدکنندگان ارائه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید