مورانو 2021؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه / عکس

    کد خبر :770465

مورانو یکی از برندهای فعال در مجموعه نیسان است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز در کارنامه خود دارد. مدتی قبل مدل 2020 این شاسی بلند باکیفیت را در گروه خودروی عصر ایران معرفی و بررسی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

اخیرا تصاویر مدل 2021 مورانو منتشر شده که تغییرات جزئی در نمای ظاهری شامل طیف رنگ های جدید و امکانات ایمنی بیشتر در حالت استاندارد را شامل می شود.

قیمت پایه مدل 2021 از 32510 دلار آغاز می شود. از امکانات ایمنی همراه این خودرو می توان به سپر امنیتی 360 نیسان به عنوان آپشن استاندارد در تمامی تریم ها اشاره کرد.

قیمت تمامی تریم های 2021 نیسان مورانو:

گفتنی است سپر امنیتی 360 نیسان مجموعه ای است که شامل 6 ویژگی ایمنی می شود: ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر، نوربالای تطبیقی، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور دید راننده، هشدار برخورد عقب و ترمز اتوماتیک عقب.

 

یک بسته ویژه نیز برای مورانو 2021 در مقایسه با مدل قبلی در نظر گرفته شده که شامل مونوروف دو پنل، روکش چرم پریما برای صندلی ها به همراه گرمکن در ردیف جلو، دوربین 360 درجه و رینگ های رنگ شده 20 اینچی می شود.

نمایشگر 8 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو در تمام تریم ها حضور دارد.

 

به گزارش عصر ایران، در بخش پیشرانه از نمونه 3.5 لیتری 6 سیلندر با 260 اسب بخار خروجی و گشتاور 240 پوندفوت استفاده شده است. برای جعبه دنده نیز فقط نمونه اکسترونیک سی وی تی قابل سفارش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید