موتورولا و معرفی گوشی مفهومی که به ساعت تبدیل می شود

    کد خبر :1028979
موتورولا

از زمان پیدایش تلفن‌های همراه حجیم تا نوآوری‌های اخیر در نمایشگرهای تاشو و پوشیدنی‌های هوشمند، تکامل فناوری موبایل شگفت‌انگیز بوده است.

بازتاب-مسیر کنونی نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش‌های تاشو ممکن است در آینده تسلط داشته باشند و در گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها قرار بگیرند. رهبران فناوری در سراسر جهان در حال بررسی این کانسپت‌های تاشو هستند. اکنون آینده‌ای را تصور کنید که در آن فقط می‌توانید گوشی هوشمند خود را به مچ دست انداخته  و از آن به عنوان یک گوشی هوشمند تمام عیار استفاده کنید.

موتورولا

موتورولا که از سال 2014 زیرمجموعه لنوو شد، با برداشتن گامی قابل توجه در این مسیر، اخیراً در رویداد جهانی فناوری لنوو سال 2023 از گوشی هوشمند نوآورانه «نمایشگر تطبیقی» رونمایی کرد. این نمونه اولیه دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED منعطف با وضوح +FHD است که مدلی فراتر از قابلیت تا شدن را ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند به حلقه‌ای تبدیل شده، آن را پیچاند و حتی در یک سطح قرار داد. چیزی که به ویژه چشمگیر بوده این است که نرم افزار دستگاه به طور یکپارچه نمایشگر را روی صفحه نمایش جمع و جور 4.6 اینچی تنظیم می‌کند که نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی CPlus لنوو است و در سال 2016 معرفی شد.

جالب اینجاست که مدل CPlus دارای یک صفحه نمایش 4.6 اینچی بود اما حاشیه‌های ضخیمی داشت. نمونه اولیه برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد را نیز ارائه می‌دهد. هنگامی که به عنوان پایه استفاده می‌شود، می‌تواند لباس کاربر را به تصویر بکشد و از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد بک گراند منطبق استفاده کند و ظاهر ساعت هوشمند آن را بهبود بخشد. علاوه بر این، دستگاه را می‌توان برای ارائه یک تجربه مشاهده ارگونومیک تنظیم کرد و با خم کردن نیمه بالایی آن به سمت بالا، آن را برای تماس‌های ویدیویی و مرور عمودی محتوا به کار گرفت.

 

موتورولا

 

موتورولا چندین کانسپت مبتنی بر هوش مصنوعی را در این رویداد به نمایش گذاشت. کاربران می‌توانند از لباس‌های خود عکس بگیرند یا آپلود کنند تا تصاویر منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای تصاویر پس‌زمینه دستگاه تولید کنند. آنها همچنین در حال توسعه MotoAI هستند، یک دستیار صوتی/متن متمرکز بر حریم خصوصی برای رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند، که از یک مدل زبان بزرگ برای شخصی‌سازی استفاده می‌کند. علاوه بر این، موتورولا در حال کار بر روی بهبود اسکن اسناد با گوشی‌های هوشمند، کاهش چین و چروک‌ها و غیره برای تولید تصاویر واضح‌تر است.

علی‌رغم جذابیت‌هایی که در مورد گوشی جدید موتورولا که تغییر شکل می‌دهد، قابلیت تجاری آن همچنان موضوع بحث است. بدیهی بوده که با این نمونه اولیه، موتورولا خود را به عنوان یک مبتکر در بازاری که به سمت طراحی‌های تاشو پیش می‌رود، قرار می‌دهد و به دنبال تعریف مجدد تجربه کاربر با هوش مصنوعی در هسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید