مواد فروش متروی تهران بازداشت شد

    کد خبر :1045999
مواد فروش متروی تهران بازداشت شد

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری فردی که در مترو تهران به فروش مواد مخدر می‌پرداخت خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش جا به جایی کالاهای ممنوعه در ایستگاه‌های مترو تهران، بررسی موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از حمل کالا ممنوعه توسط متهمان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مترو روز گذشته به مردی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بود مشکوک شدند افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز شد و متهم با دیدن ماموران متواری شده و پس از مدتی تعقیب و گریز متهم توسط ماموران مترو دستگیر شد.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح گرم دست ساز کشف شد و در بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده ۱۶ سال در زندان به سر می‌برده و به تازگی از زندان آزاد شد، همچنین متهم به درگیری و فروش مواد مخدر در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی در پایان افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم آغاز شد و متهم برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید