مهندس استقلال تنها یک نیمه سرحال بود

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :348060

فرشید اسماعیلی که در این فصل هم عادت خوب ارسال پاس‌های طلایی منجر به گل را ترک نکرده است، در هفته چهارم تنها یک نیمه انتظارات را برآورده کرد.

فرشید اسماعیلی که چهارمین فصل حضورش در تیم استقلال را تجربه می‌کند یکی از خلاق ترین بازیکنان این تیم است که در ارسال پاس های منجر به گل تبحر دارد.

اسماعیلی فصل گذشته هم گل‌ساز ترین بازیکن این تیم در ایران و آسیا بود و توانست جایگاه خوبی برای خودش در جمع آبی پوشان ایجاد کند تا پیراهن شماره ۸ که در گذشته بر تن بازیکنان بزرگی از جمله امیر قلعه نویی و مجتبی جباری بوده و شماره مهمی در تیم استقلال به شمار می رود در این فصل به او برسد.

اما اسماعیلی در هفته چهارم نتوانست به طور کلی انتظاراتی که از او می رفت را بر آورده کند. در نیمه نخست دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی اسماعیلی بهتر از دیگر بازیکنان بود اما در این نیمه به طور کلی تیم استقلال خوب نبود و بازی در اختیار پارس جنوبی قرار داشت.

در نیمه دوم که آبی پوشان بازی به مراتب بهتری ارائه کردند موتور اسماعیلی خاموش بود و به جز پاس طلایی که در اختیار وریا غفوری قرار داد و ضربه نهایی وریا با بدبیاری وی تبدیل به گل نشد، اثری از اسماعیلی در میدان دیده نشد.

به گزارش مهر، در اغلب دقایق نیمه دوم بازی‌سازی و ارسال پاس های بلند و کوتاه بر عهده رضا آذری جوان اول آبی پوشان و همام طارق هافبک عراقی این تیم قرار داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر شب گذشته در شهر جم به میدان رفت و با یک گل بازی را به پارس جنوبی واگذار کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید