مهمونی جذاب ایرج طهماسب در شبکه نسیم

    کد خبر :1017505
ایرج طهماسب
فصل جدید مجموعه «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب و عروسک هایش در نوروز 1403 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس نامه‌ای که از اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده، این اداره کل با اشاره به بازگشت ایرج طهماسب و برنامه محبوبش به قاب تلویزیون، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی برای ارائه درخواست خود به منظور تبلیغات انحصاری این برنامه دعوت کرد، تا جایگاه این تبلیغات را به بالاترین مبلغ پیشنهاد ارائه شده اختصاص دهد.

چندی پیش قرار شد که رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار با دو برنامه به تلویزیون بازگردند که این موضوع تا به امروز منتفی بوده و حالا باید دید آیا ایرج طهماسب حضورش در تلویزیون قطعی است؟ تلویزیونی از زمان ریاست پیمان جبلی در صداوسیما کمترین چهره را در برنامه های تلویزیونی و مسابقاتش داشته است.

برنامه «مهمونی» طهماسب که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می شود دچار حواشی مختلفی شد و زیاد نتوانست توقع مخاطبان را برآورده سازد و باید دید در صورت حضور این تیم در تلویزیون، نظر مخاطبان همیشگی این تهیه کننده مشهور، تامین خواهد شد یا خیر.

البته رویکرد حضور سلبریتی ها در تلویزیون آنقدر موضوع پرحاشیه ای شده است که این رسانه تصمیم گرفته در برنامه ای با عنوان «جام جم»،در نخستین قسمت پخشش به این موضوع اختصاص دهد. باید دید سازمان در آینده ای نزدیک چه رویکردی را برای حضور چهره ها و بازگشت آنها به شبکه های اصلی سیما خواهد داشت؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید