اخبار پایگاه ۱۲۵

مهار شعله‌های آتش در ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸
    کد خبر :639067
مهار شعله‌های آتش در ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه

آتش سوزی در ساختمان ۱۰ طبقه واقع در سعادت آباد با حضور نیرو‌های آتش نشانی مهار شد.

 

آتش سوزی در یک منزل مسکونی در ساختمان ۱۰ طبقه واقع در سعادت آباد، خیابان مطهری شمالی با حضور نیرو‌های آتش نشانی مهار و خاموش شد و همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۵ و ۵۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به محل حادثه رساندند.

به گفته جواد بداغی رئیس ایستگاه ۲۵ آتش نشانی تهران، قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی در طبقه ششم ساختمان ۱۰ طبقه‌ای دچار آتش سوزی شده بود.

وی با اعلام این که آتش در حال گسترش به سایر بخش‌های این آپارتمان بود، در ادامه گفت: آتش نشانان پس از قطع جریان اصلی برق و گاز محل حادثه، با تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش همه جانبه، شعله‌های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیرو‌های آتش نشانی با حضور بموقع خود از سرایت شعله‌های آتش به سایر نقاط آپارتمان جلوگیری کردند.

نیرو‌های آتش نشانی پس از خاموش کردن آتش سوزی دود‌های ناشی از این آتش سوزی را به وسیله فن‌های مخصوص به بیرون و فضای باز تخلیه کردند.

سقوط خودرو از پل دو مصدوم بر جای گذاشت

 

دو مرد و زن جوان بر اثر سقوط خودرو سواری از روی پل به سختی مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وقوع این حادثه توسط شاهدان ساعت 18:35 روز گذشته به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 125 به محل حادثه در مسیرشمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، حریم ریل راه آهن، نرسیده به پاسگاه نعمت آباد اعزام شدند.

روح االه محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در حال تردد در حریم خاکی اطراف ریل راه آهن بود که از روی پل و از ارتفاع 5 متری به پایین سقوط کرد.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه علاوه بر وارد شدن خسارت زیاد به این خودرو، دو نفر سرنشین آن نیز که مرد و زن 22 و 20 ساله بودند، به شدت زخمی و در داخل اتاقک آن حبس شدند.

به گزارش صداو سيما ،این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل، همزمان با قطع جریان برق این وسیله نقلیه، هر دو مصدوم این حادثه را که وضع جسمانی وخیمی داشتند از داخل خودرو خارج کردند و جهت مداوا و انتقال به بیمارستان در اختیار اورژانس گذاشتند.

محمدی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور عوامل انتظامی، این خودروسواری را در اختیار آنان قرار دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید