مهار آتش سوزی بازارچه ابونصرفراهی افغانستان

    کد خبر :793083

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی از اقدامات موثر و همکاری با دولت افغانستان در مهار آتش سوزی بازارچه مرزی ابونصر فراهی در مرز خراسان جنوبی خبر داد.

سردار علی اصغر مسروری گفت: در پی آتش سوزی در پارکینگ خودرویی بندر ابونصر فراهی کشور افغانستان، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص ساماندهی نحوه حرکت خودروها، اعزام خودرو‌های آتش نشانی و امدادی به منطقه، دستورات هوشیاری ابلاغ و برنامه ریزی لازم انجام گرفت.

وی افزود: در جهت پیشگیری از سرایت حریق، بلافاصله تعداد زیادی خودروی حامل بار سوخت و دیگر کالا‌ها به سمت منطقه امن داخل خاک جمهوری اسلامی ایران انتقال و تا اطلاع ثانوی محور سربیشه به بازارچه مرزی ماهیرود جهت سهولت و سرعت عمل خودرو‌های امدادی و آتش نشانی مسدود شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تعامل بین مرزبانان دو کشور برای خدمات رسانی مطلوب برقرار شد، ادامه داد: ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی، ۴ تانکر آب‌رسانی، اتوبوس سیار اورژانس به همراه ۱۰ دستگاه آمبولانس با هماهنگی مرزبانان دو کشور در صحنه حاضر و تلاش برای مهار کامل آتش انجام شد.

به گزارش میزان، سردار مسروری خاطرنشان کرد: ۳ دستگاه خودروی سنگین و ۳ مخزن زیر زمینی سوخت در اثر این حادثه دچار خسارت گردید و با لطف و عنایت پروردگار و با تلاش کلیه نیرو‌های امدادی در این مأموریت، حریق به طور کامل مهار و کلیه نیرو‌های خدماتی و امدادی بدون هیچ گونه مورد خاصی کشور مقابل را ترک و به سلامت وارد حریم کشور جمهوری اسلامی ایران شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید