مهاجم استقلال برای همیشه از ایران رفت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۴
    کد خبر :914727

مهاجم فرانسوی استقلال برای همیشه ایران را ترک کرد تا بدین صورت جدایی خود را قطعی کرده باشد.تنها ۲۴ ساعت پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال در استادیوم آزادی و بر گردن آویختن مدال این رقابت‌ها بر گردن خود و فرزندان، حالا رودی ژستد ایران را به مقصد فرانسه ترک کرده و شواهد نشان می‌دهد که دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود.

زننده یکی از مهمترین گل‌های تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم شب گذشته چمدان‌هایش را به مقصد پاریس بست و تمامی وسایل خود را نیز به همراه برد و حتی کلید خانه خود را تحویل داد و یک خداحافظی بدون بازگشت با نزدیکان ایرانی خود داشته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که ژستد قراردادی ۱ + ۱ ساله با استقلال داشت و حضور او در سال دوم منوط به رضایت باشگاه بود. آبی‌های می‌توانستند این قرارداد را فسخ کنند به شرطی که در موعد خاصی به این بازیکن اطلاع می‌داد که تمایلی برای فعال کردن بند سال دوم ندارد.

حالا رودی ژستد را می‌توان نخستین بازیکن جدا شده آبی‌ها برای فصل بعد نامید. بازیکنی که با گلزنی برابر پرسپولیس، نام خود را در تاریخ استقلال به عنوان اولین بازیکن خارجی این تیم به ثبت رساند که توانسته است در شهرآورد پایتخت دروازه رقیب دیرینه را باز کند.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید