مهابادی: بازی با خونه‌به‌خونه برای ما 6 امتیاز دارد/انتخاب زاهدی‌فر به عنوان داور یعنی صددرصد اشتباهات کم خواهد شد

  • ورزشی
  • شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۳۰
    کد خبر :210753

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مدیران شهر به حساسیت بازی واقف هستند و مطمئنا تمهیدات لازمی را برای این بازی اندیشیند، مطمئنا بازی تاکتیکی خواهد بود.

داود مهابادی در خصوص بازی مقابل خونه به خونه بابل و حساسیت های این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم در جدول فاصله نزدیکی دارند بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. این بازی برای ما 6 امتیاز دارد. مطمئنا بازی خوبی مقابل خونه به خونه انجام خواهیم داد ولی می‌دانیم شرایط سختی داریم چرا که در خانه حریف بازی می کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال ما شود تا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در ادامه با توجه به اینکه بازی رفت حواشی زیادی به وجود آمد آیا فکر می‌کنید این بازی تحت‌الشعاع بازی رفت قرار بگیرد و درگیری‌هایی به وجود بیاید، گفت: من راجع به بازی رفت صحبتی نمی‌کنم. به هر حال زمانی که آقای زاهدی‌فر به عنوان داور انتخاب شدند صد در صد درصد اشتباه در این بازی کم خواهد شد و این باعث می‌شود تا کمی از جدال‌ها و حواشی‌ها کم شود اما مسئولان باید به فکر باشند. مدیران شهر به حساسیت بازی واقف هستند و مطمئنا تمهیدات لازمی را برای این بازی اندیشیده اند، مطمئنا بازی تاکتیکی خواهد بود. امیدوارم هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند بازی زیبا و مهیجی را ببینند.

مهابادی در ادامه در خصوص اینکه هر دو مربی برای اولین بار دربی مازندران را تجربه می‌کنند و در خصوص افکار اسکوچیچ مربی جدید خونه به خونه اظهار داشت: به هر حال این دربی همانند دربی‌های دیگر است و سه امتیاز دارد و مطمئنا هر بازی در هر شهری حواشی خاص خودش را دارد. شناخت زیادی نسبت به اسکوچیچ ندارم. دو بازی قبلی خونه به خونه را به دقت آنالیز کردیم از بازیکنان تیم خونه به خونه شناخت کافی دارم چرا که با برق شیراز مقابل این تیم قرار گرفتیم. با برنامه مقابل تیم خونه به خونه بازی خواهیم کرد، نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانیم. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید